וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט סירב להפגש עם המורים

16.11.2007 / 15:14

הנהלת ארגון המורים המתינה לאולמרט מחוץ למשרדו בעקבות מכתבו, אך לשכת רה"מ הודיעה: הוא לא יתערב. בינתיים נציגי האוצר והחינוך המתינו למורים, שלא הגיעו לפגישה עמם

רן ארז וחברי הנהלת ארגון המורים המתינו לראש הממשלה אולמרט מחוץ למשרדו היום (שישי) בצהריים כדי לבדוק, לדבריהם, אם כוונותיו לסיים את השביתה רציניות. אולם, ראש הממשלה לא נמצא במקום כשהגיעו נציגי המורים. אחר הצהריים פרסמה לשכת אולמרט הודעת תגובה, לפיה הוא לא יתערב במשבר המורים, ועליהם לדון בו עם משרדי האוצר והחינוך.

בקול ישראל דווח כי יו"ר ארגון המורים רן ארז אמר שימתין לאולמרט ליד משרדו עד כניסת השבת, אך כבר בשתיים בצהריים עזבו המורים את המקום. מול משרד ראש הממשלה הפגינו כמה עשרות מורים, הורים ותלמידים.

בינתיים, נציגי האוצר והחינוך המתינו לשווא לנציגי המורים שהיו אמורים להגיע לפגישה שנקבעה בין הצדדים. מנהלת משרד החינוך ומנהל משרד האוצר הביעו אכזבה מכך שהמורים לא באו לשיחות, ואמרו כי שמעו רק בתקשורת שאין בכוונתם לבוא.

מוקדם יותר אמר ארז, כי נציגי המורים אינם מתכוונים להגיע לפגישת המשא ומתן שתוכננה להיום עם האוצר. לדבריו, "במקום לנהל עוד ישיבה עם אנשי משרד האוצר, אני מתכוון להגיע עם צוות המו"מ שלי למשרד ראש הממשלה בירושלים במטרה לסיים את המו"מ עוד היום". בראיון לגלי צה"ל הוסיף ארז, כי "אם אולמרט רציני הוא ייפגש איתנו היום ב-12:30".

"אין אנו מוכנים לקבל תכתיבים"

אתמול שלח אולמרט מכתב למורים בו התחייב להעלות את שכר המורים ב- 26% עד 34%, להקטין את מספר התלמידים לכיתה ולהגדיל את מספר תקני המורים. אולם המורים בתמורה צריכים להסכים להגדלת מספר שעות הלימוד.

ראש הממשלה הזדהה במכתב עם כאבם של החינוך והודה שאין מקצוע קשה מהוראה. "גם אני הייתי פעם מורה", כתב אולמרט. עם זאת כתב ראש הממשלה, כי "על אף שאין לממשלה רצון להתנצח עם המורים במאבק, אין אנו מוכנים לקבל תכתיבים שסגנונם אינו הולם אנשי חינוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully