וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: אין תרופות פלא

14.11.2007 / 18:09

המאמן לא סבור שניצחון איטלקי בסקוטלנד יקל על בעיות האלימות. דומנק ממליץ לשחקני צרפת לא לראות את המשחק: "שישחקו קלפים"

לאחר אוהד לאציו אחד הרוג, אינספור מהומות ועשרות מקרי אלימות נוספים, שהובילו להשהיית הליגות באיטליה, מגיעה הנבחרת הלאומית לסקוטלנד, למשחק קריטי מול המארחת כשגורל העלייה ליורו 2008 על הכף. לאיטלקים, שזקוקים לפחות לנקודה בסקוטלנד, המשחק הפך לבעל חשיבות גבוהה עוד יותר מעוד משחק עלייה. ההרגשה באיטליה היא שניצחון בסקוטלנד ותצוגה טובה של הנבחרת עשויים לסייע לשים את כל מקרי האלימות מאחור, ולהחזיר את האוהדים לליגה.

עם זאת, ישנם קולות בכדורגל האיטלקי, שלא מרוצים מהקישור של האלימות בליגה, לבין הנבחרת. "המשחק נגד סקוטלנד קריטי רק עבור ההעפלה ליורו. לא יותר", אמר מאמן יובנטוס לשעבר, פאביו קאפלו. לטענתו של קאפלו, העפלה של הנבחרת לא הולכת לתקן את המצב המסובך בו נמצא הכדורגל האיטלקי כרגע. "אין תרופות פלא", אמר האיטלקי. "אי אפשר לבקש מהשחקנים לנקות את כל המערכת".

בתוך כך ממשיכים להישמע קולות של שחקנים, המצהירים על כך שהמצב בכדורגל האיטלקי הוא בלתי הגיוני. אחד השחקנים המובילים בליגה, חלוץ מילאן, קאקה, הודיע היום (רביעי) שהוא עשוי לשקול עזיבה, אם המצב באיטליה לא ישתפר בקרוב. "אני אוהב את הכדורגל כי הוא מביא אושר, אבל כרגע אני לא מסוגל ליהנות ממנו", אמר הברזילאי. "האם אני יכול לעזוב את איטליה? בהחלט, אם גל האלימות הזה לא ייפסק מיד", הצהיר החלוץ לעיתונות האיטלקית.

אחד שמכיר מקרוב את הכדורגל האיטלקי, הוא הקפטן הנוכחי של הנבחרת, פאביו קנבארו, שמשחק בימים אלו בריאל מדריד. "אני מרגיש בר מזל שאני משחק בחו"ל", אמר הבלם. "אני משחק כיום במועדון עם איצטדיון נהדר, מלא בילדים, ונטול אלימות. רק כשאני מביט מבחוץ על הכדורגל האיטלקי אני מבין כמה שהמצב לא יכול להימשך כפי שהוא כרגע". קנבארו מתכונן כעת עם שאר שחקני הנבחרת לקראת סקוטלנד, ולא מזלזל בה לרגע: "אנחנו חייבים את הניצחון, אבל סקוטלנד היא הפתעה אמיתית".

המשחק בין שתי הנבחרות קריטי גם מחוץ לאיטליה וסקוטלנד. צרפת, המדורגת ראשונה בבית ב', מקווה לניצחון איטלקי, שיעלה את הצרפתים באופן אוטומטי ליורו. תוצאת תיקו במשחק תגרום לכך שה'טרי קולור' יהיו חייבים לסיים בתיקו או לנצח באוקראינה בשבוע שלאחר מכן. אלא שאת מאמן צרפת, ריימונד דומנק, זה לא מרשים. "אני לא רוצה לשמוע על המשחק בסקוטלנד", אמר הצרפתי, ממגרש האימונים. "אני גם לא רוצה שהשחקנים שלי ייראו את המשחק. אני מעדיף שישחקו קלפים או שייצאו למועדון לילה. למעשה אני עשוי לקלקל את כל מכשירי הטלוויזיה במתחם האימונים".

* קליארי פיטרה אמש (שלישי) את מאמנה, מרקו ג'יאמפאולו, והחתימה במקומו את נדו סונטי, שכבר אימן בעבר במועדון, בעונת 2001/2, וב-2005/6. הסרדינאים, נמצאים כרגע בתחתית טבלת הליגה האיטלקית לאחר שניצחו רק שלושה משחקים העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully