וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור החדש של ניו דלהי: קופים משתוללים

14.11.2007 / 9:19

קופי הרזוס הפראיים חוטפים תינוקות ופוצעים קשה בני אדם. ההודים, שסוגדים לאל בדמות קוף, מתקשים להתמודד איתם

קופי פרא מאיימים על שלוותה של [[ניו דלהי]]: להקות קופים זורעות הרס בעיר, חוטפות ופוצעות תינוקות וגורמות לחבלות קשות בקרב התושבים. הקופים, קופי רזוס פראיים, נושכים את התינוקות, ואף חטפו תינוק בן חודשיים מזרועות אמו. נשים וגברים נאספו בבתי החולים עם פציעות שונות, לאחר שקוף תקף בפארק שאשטרי בבירה ההודית. מומחים טוענים, כי ההתקפה בפארק שאשטרי הייתה חריגה, מכיוון שהיא נגרמה על ידי קוף בודד, ואילו קופי הרזוס הפראיים לא נוהגים להיפרד מהלהקה שלהם.

הדיילי טלגרף הבריטי דיווח, כי ההתמודדות עם הקופים האלימים היא בעייתית, במיוחד לאור האמונה ההודית, הסוגדת לאל בדמות קוף – האנומן. ההודים נוהגים להאכיל קופים באגוזים ובננות כשהם נתקלים בהם במקומות ציבוריים. ביקורת הוטחה בעיריית ניו דלהי בטענה שאינה עושה מספיק כדי למנוע את התפרעויות הקופים. העירייה מעסיקה תופסי קופים מקצועיים, אך אין בהם די כדי לתפוס את 22 אלף הקופים המשוטטים בעיר.

"חשבתי שזה איש בהתחלה. הוא תפס את הרגל של הבן שלי, אבל הצלחתי למשוך אותו ממנו", סיפר אחד התושבים לטיימס ההודי. "תפסתי את אחד הסרנים של הרכב שהיה שבור וזרוק לידי ונופפתי לעברו עד שהוא ברח". הגברים של שכונת העוני המותקפת ארגנו סיורי שמירה, חמושים במוטות ברזל כדי למנוע את ההתקפות. אישה אחת סיפרה, שהקופים נכנסו לחדר השירותים שלה דרך חור בתקרה, וחטפו את בנה מזרועותיה.

בחודש שעבר, סגן ראש העיר דלהי לשעבר נהרג כשנפל ממרפסת ביתו בעת שניסה להאבק באחד בלהקת קופים שתקפה אותו. הקופים אף הואשמו בכניסה למשרד הביטחון וגניבת מסמכים סודיים, אותם קרעו לגזרים ופיזרו בכל רובע משרדי הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully