וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסינה שוב גבר על גרשון

14.11.2007 / 21:10

אולימפיאקוס של המאמן הישראלי, הפסידה במוסקבה לצסק"א 88:79. ציבונה גברה בזאגרב על מילאנו 91:100. ריטאס - אריס 70:77

המחזור הרביעי החל הערב (רביעי), ואיזו פתיחה נהדרת זאת היתה. במוקד נפגשו שתי קבוצות שנחשבות למועמדות מרכזיות לפיינל פור, כשצסק"א מוסקבה, של לא אחר מאשר אטורה מסינה, ניצחה את אולימפיאקוס של פיני גרשון וארז אדלשטיין, 79:88. פורקום סופוט גברה בחוץ על בולוניה 75:87. בבית של מכבי גברה ריטאס וילנה על אריס סלוניקי, 70:77, וציבונה זאגרב, שתגיע להיכל נוקיה בשבוע הבא, ניצחה את מילאנו, 91:100, שעדיין מחפשת את ניצחונה הראשון במפעל. רואן הפסידה לפנרבחצ'ה/אולקר 90:97 למרות 40 נקודות של מארק סליירס.

בית א'

צסק"א מוסקבה - אולימפיאקוס 79:88

שתי הטוענות לכתר של ראשות בית א', נפגשו למשחק המרתק של המחזור. אבל מעבר לשתי הקבוצות, הקרב הזה היה בראש וראשונה מלחמה בין שניים ממוחות הכדורסל האירופאי הגדולים ביותר: אטורה מסינה, ופיני גרשון. שתי הקבוצות נחלו הפסד מפתיע בשלב הבתים, שתיהן לאולימפיה לובליאנה. אולימפיאקוס, הגיעה לאולם במוסקבה, בו לא הפסידה צסק"א במשך 19 משחקים רצופים.

אם הדברים לא היו מספיק מסובכים בשביל אולימפיאקוס, קבוצתו של גרשון נאלצה להסתדר ללא אחד הקלעים המובילים שלה, ארווידאס מצ'יאוסקס, שנפצע בידו ולא הגיע לרוסיה, וללא ג'ייק צקלאידיס שפצוע ברגלו. הפתיחה היתה צמודה, אך באמצע הרבע השני הצליחה צסק"א לברוח ל-14:19, עם דקות טובות של לאנגדון. אלא שאז התעורר מארק ג'קסון, ובעזרת שלשה של לין גריר העלה את אולימפיאקוס ליתרון 22:23 בסוף הרבע הראשון. ג'יי אר הולדן החזיר את היתרון לרוסים, ושתי נקודות של לנגדון הוריסו את צסק"א להפסקה ביתרון 40:45.

המחצית השניה נפתחה בשליטה רוסית, וסל של אלכסיי סברסנקו העלה אותם ליתרון הגדול במשחק, 46:55. אלא שאז חזרה קבוצתו של גרשון למשחק, וסל של ג'קסון השווה את התוצאה, 57:57. שלשה של גריר הורידה את היוונים ביתרון, 61:62, לקראת הרבע האחרון. אלא שצסק"א עלתה יותר מפוקסת, רמונאס שישקאוקס נכנס למשחק, והביא את המארחים עד ל-78:86, משם אולימפיאקוס כבר לא הצליחה לחזור, וצסק"א רשמה את ניצחונה הביתי ה-20 ברציפות במסגרת אירופאית. הובילו את צסק"א: רמונאס שישקאוקס 24, טראז'ן לנגדון 21, פאפאלוקאס 14. את אולימפיאקוס הוליך ליר גריר עם 27, בעוד מארק ג'קסון מוסיף 22.

וירטוס בולוניה - פורקום סופוט 87:75

עוד בבית א', שתי הקבוצות המוכות של הבית נפגשו למשחק בו הניצחון הוא חובה. בולוניה, שהובסה במחזור הקודם 76:104 על ידי אולימפיאקוס, היתה חייבת את הניצחון הביתי כדי להישאר חזק במאבק על הכרטיס לשלב הבא, בעוד סופוט הגיעה למשחק כיחידה בבית שעוד לא השיגה ניצחון, ולאחר התבוסה הביתית במחזור הקודם, 66:82 לטאו ויטוריה.

הפולנים, ששיחררו את טראוויס בסט, והסנטר רובן וולקוויצקי, הסתדרה בלעדיהם, ושלטו לכל אורך המשחק, כשהם מסיימים את המחצית ביתרון 13, והגיעו עד 47:63 ברבע השלישי.

דונטאס סלאנינה הוביל את קלעי סופוט עם 28 נקודות, תומאס ואן דן שפיגל הוסיף 27 ו-14 ריבאונדים. הולנד וספנסר קלעו 22 כל אחד לבולוניה.

בית ב'

ציבונה זאגרב – מילאנו 91:100

בבית של מכבי, שתי קבוצות שהיו זקוקות נואשות לניצחון נפגשו למשחק קריטי עבורן להמשך הדרך בשלב הראשון של היורוליג. ציבונה שפתחה את העונה האירופית שלה עם ניצחון מפתיע על אפס פילזן, הפסידה לאחר מכן למלאגה ולאריס סלוניקי, וחיפשה לחזור למעגל הניצחונות, וידע שהערב מול מילאנו, שעוד לא רשמה ניצחון במפעל, זו ההזדמנות שלו.

מילאנו הצליחה להחזיק מעמד במשך רבע וחצי, אבל ציבונה השתלטה על המשחק באמצע הרבע השני וירדה להפסקה ביתרון 46:53. בפתיחת המחצית השניה ביצעה ציבונה את הבריחה שלה, ורצה עד 67:80. ברבע האחרון הצליחו האורחים לצמק, אבל ציבונה לא נתנה למשחק לברוח, והשאירה את האיטלקים ללא ניצחון ביורוליג. קלעו לציבונה: לארי איוסו 30, סם הוסקין 18, כריס וורן 13. למילאנו: אנסו ססיי 24, דאנילו גלינרי 20, מאסימו בולרי 12. בשבוע הבא, מגיעה ציבונה לתל אביב, בעוד מילאנו תמשיך לחפש ניצחון ביוון אצל אריס.

ריטאס וילנה – אריס סלוניקי 70:77

שתי הקבוצות הגיעו למחזור הרביעי בלתי מנוצחות עם מאזן מושלם של 0:3. הליטאים שאירחו את המשחק, פתחו חזק והוליכו כבר ברבע הראשון בהפרש דו ספרתי, 15:25. המגמה נמשכה גם במחצית השניה כאשר ריטאס שומרת על פער של 10 נקודות, ולא נותנת ליוונים להתקרב. את הרבע הרביעי פתחה אריס בפיגור 47:61, ומשם הצליחה רק לצמק בדרך להפסד ראשון ביורוליג. מריונס פטרוויצ'יוס הוביל את ציבונה עם 22, והוליס פרייס סיים עם 15. לאריס: ג'רמי מאסיי 19, ברייסי רייט 12.

בית ג'

ריאל מדריד – פרטיזן בלגרד 64:75

אחרי אחרי ניצחונות על אולקר/ איסטנבול, רומא ובמברג, נתקלה ריאל באחת המתמודדות הבכירות על ראשות בית ג', ועשתה צעד חשוב נוסף לעבר השלב הבא. הרבע הראשון נפתח בריצה ספרדית של 11:20 והיווה את הטון להמשך המשחק. פרטיזן עוד הצליחה להתקרב באמצע הרבע ברביעי, אבל זה לא הספיק כדי להנחיל לספרדים את הפסדם הראשון. לואיס בולוק הוביל את קלעי ריאל עם 15, אלכס מומברו 11, ראול לופז 10. לפרטיזן: מילט פלאצ'יו 24, דושאן קצמן 14, נוביצה וליקוביץ' 11.


רואן - פנרבחצ'ה/אולקר 97:90

המשחק היה חשוב לשתי הקבוצות בעלות המאזן הזהה: ניצחון אחד לעומת שני הפסדים. הטורקים הגיעו במצב רוח טוב לאחר שרשמו את ניצחונם הראשון ביורוליג בשבוע שעבר, עם ניצחון ביתי גדול, 66:85 על רומא, והערב המשיכו את קו העלייה עם ניצחון חוץ נאה על רואן. רבע ראשון אימתני של רואן, בו קלעה הקבוצה 33 נקודות, נתן את הרושם שמא המקומיים ייצאו עם ידם על העליונה.

מארק סליירס היה בלתי ניתן לעצירה, ולקח לא פחות מ-24 זריקות במשחק, אך הטורקים לא ויתרו, ולמרות שפיגרו ברוב שלבי המשחק חזרו וניצחו את המשחק. וויל סולומון שוב הוליך את הטורקים עם 23 נקודות, ונהנה ממירסאד טורצ'אן, דמיר קאן אוגוז סבס שקלעו 12 כל אחד. לרואן: מארק סליירס 40, אדם הס 22.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully