וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקודות של חיפה, הניצחון של כולם

24.9.2001 / 19:06

האלופה אמנם ניצחה בבית 1:2, אבל המלחמה של בית"ר והקהל שלה, נותנים תקווה של צבע ואווירה אחרת לליגת העל כולה. בפתח תקווה, נגמר קרב אלי באלי בתיקו 1:1 ונתן נקודה ראשונה למכבי

תומר שי

אף אחד לא ידע למה בדיוק לצפות מבית"ר ירושלים, אחרי חודשים של עסקנות שכמעט השכיחו את העובדה כי העיקר, אחרי הכל, זו היכולת על המגרש.

לאחר המבחן הראשון העונה, ועוד בחוץ מול האלופה, אפשר לומר שיש לבית"ר קבוצה. נכון, ההרכב לא מאוזן והספסל דל. נכון, לפחות הערב, שזה הי תלוי בעיקר במכבי חיפה, שלא הבריקה בעצמה. אבל ניכרו לעין טביעות אצבעותיו של יוסי מזרחי, והגאווה של שרידי ההרכב המפואר של קבוצת המיליונרים דאשתקד.

הניצחון החיפאי הושג בקושי, ובית"ר רשאית להסתכל על חצי הכוס המלאה ולבנות על עתיד טוב יותר. מקצועית, היא בדרך הנכונה. גם ניהולית, כפי שהתבשרנו היום, הדרך הולכת ונסללת.

נקודה ראשונה לאוחנה

זה לא היה משחק איכותי במיוחד, אבל דרמה לא חסרה בו. נתוני הפתיחה ידועים: שני המאמנים יוצאי בית"ר, להוטים לצאת לדרך חדשה, נפגשים בדרבי. מכבי פתח תקווה של אוחנה, אחרי פתיחת עונה מאופסת, חייבת נקודות ראשונות.

אחרי מחצית ראשונה עם שליטה אופטית של מכבי, דווקא הפועל ירדה לחדרי ההלבשה ביתרון משער של יוסי רוזן. חמש דקות לסיום הצליח קובי רפואה, השחקן הטוב במשחק, להשוות, להציל נקודה ולקבוע: מכבי פתח תקווה יוצאת, כנראה, לדרך חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully