וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן ונתניה, הגט?

אריק רחמיאן

12.11.2007 / 21:09

דניאל יאמר הסתכסך עם אביו של הקשר ואם זה לא יחתום על הארכת חוזהו, הוא עשוי להיות משוחרר מהקבוצה. שכטר ייעדר חודשיים

קרע בין אביו של תמיר כהן, לבעלים דניאל יאמר, שכועס מאוד על גרירת הרגליים של אבי כהן במשא ומתן מול מכבי נתניה. כזכור, נפגש הבעלים לפני מספר שבועות עם אביו של השחקן, והציע לשדרג את חוזהו של תמיר ולהאריכו. באותה הזדמנות הציע יאמר לרכוש חצי מכרטיס השחקן של כהן, ובתמורה להעלות מ-100 אלף דולר לחצי מיליון דולר את סעיף שחרורו לחו"ל. מאז אומרים בסביבתו של הבעלים: "אבי כהן גורר רגליים ומושך את המשא ומתן".

אותם גורמים אמרו שלא לייחוס: "נכון שלתמיר יש חוזה, אבל גם הוא וגם אביו שכחו שהוא הגיע לנתניה מהיציעים של בלומפילד, ולמעשה תמיר שיקם את הקריירה שלו בנתניה. דניאל יאמר רוצה שהוא יישאר לפחות עוד סוף העונה בנתניה ומשנודע לו שאבי כהן פועל להעברתו בחלון ההעברות בינואר לשחק באירופה, דניאל נפגע מזה משום שציפה למחויבות גדולה יותר מהשחקן ומאביו".

בשיחת טלפון שהתקיימה הערב בין יאמר, השוהה בחו"ל, לבין אבי כהן דרש הבעלים מהאחרון להחליט אם הוא מעוניין לחתום על ההסכם "ולא", אמר יאמר, "לא אתן שתמיר ימשיך לשחק בכל משחק 90 דקות מבלי שיהיה מחויב לקבוצה ובינואר הוא יעזוב את המועדון. אני מעדיף שאחד משחקני הבית, המחויבים להצלחת המועדון, ישחק ולא שחקן שמתכוון לעזוב אותנו".

אבי כהן, שהיה המום מנוסח הדברים הקשים, ניסה לרכך את יאמר ולדבר את ליבו ואף אמר לו שאין כרגע שום משא ומתן עם קבוצה מחו"ל. מכבי נתניה העבירה הערב הודעה בשמו יאמר בה נמסר: "המועדון רואה בחומרה את הניסיון של כהן בימים האחרונים להתעסק עם הצעת השחקן לאירופה, מספר ימים לפני שהקבוצה הפסידה להפועל כפר סבא ולפני המשחק מול בית"ר ירושלים. הבעלים דניאל יאמר אמר: 'כפי שאני מחויב במאה אחוזים לקבוצה בליבי, בזמני ובכספי, ומצפים ממני לעמוד בכל ההתחיבויות שלי, כך אני מצפה מהשחקנים בקבוצה ואם מישהו אינו מחויב אליה הוא לא ראוי להיות בה'".

נכון לעכשיו, כהן צפוי לקבל בימים הקרובים הודעה על סיום דרכו במועדון או לחילופין יותר לו להתאמן עם הקבוצה תוך מתן הוראה מפורשת של יאמר לראובן עטר שלא לכלול אותו בסגל הקבוצה למשחקיה עד ינואר. עם זאת, לא מן הנמנע שהמהלך המיליטנטי האחרון של הבעלים יביא למפגש ולשיחה בין הצדדים, שבסיומה יחליט השחקן לחתום על החוזה המשודרג וארוך הטווח.

את תסכולו הגדול של יאמר ניתן היה להבין כבר במשחק בקרית שמונה כשביקר את יכולתם של השחקנים במשחק, וכשהוסיף את המשפט: "מי שרוצה לשחק ביכולת הזאת באירופה, שישכח את זה". כעת אומרים בנתניה שאכן יאמר התכוון גם לתמיר. הבעלים הכעוס הודיע לשחקן שבתום תקופתו בנתניה הוא לא יאריך את החוזה שלו.

החלוץ איתי שכטר נותח היום בקליניקה הפרטית של דוקטור ארבל, ניתוח ארתסקופיה, ועל פי הדיווחים יחל החלוץ בטיפולי פיזותרפיה, ובמהלך השבועות הקרובים יעבור תהליך שיקום. בנתניה צופים שייעדר חודשיים. המגן השמאלי, דדי בן דיין, שמתח את רצועות הברך לא התאמן היום, אולם בן דיין שזמון לנבחרת של קשטן בשבת, נחוש לשחק בנבחרת והודיע זאת לראשי הנבחרת. מחר הוא יעבור בדיקה אצל רופא הנבחרת, דוקטור מארק רוסנובסקי.

אבי סטרול, תמיר כהן ולירן שטראובר זומנו אף הם לנבחרת, ואילו אלמוג כהן זומן לנבחרת האולימפית. ביום רביעי החלוץ ג'ורג' בה, הסובל במתיחה בשריר הירך האחורי, ייצא לביקור מולדת בצרפת וישוב ביום ראשון. בנתניה מנצלים את פגרת הנבחרת ומגדירים את החופשה כ"ניקוי ראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully