וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחייך קצת, ריילי

12.11.2007 / 18:32

ההיט והוויזרדז שברו את רצף ההפסדים, ופתחו את העונה. קרון באטלר: "ירד לנו קינג קונג מהגב". סיאטל ודוראנט עדיין מחפשים ניצחון

"אני לא אוהב להפסיד", אמר פט ריילי בסוף המשחק מול הניקס הלילה (ראשון), בו רשמו מיאמי את נצחונם הראשון (72:75). האיש והג'ל אמנם לא נהנה להפסיד, אבל במשך החצי שנה האחרונה, זה כל מה שהוא עשה: ההיט לא רשמו ניצחון אחד, מאז ה-13 באפריל (!), ובדרך רשמה לא פחות מ-18 הפסדים רצופים, כולל שני הפסדים מסוף העונה שעברה, הסוויפ שחטפה משיקגו בפלייאוף, שבעה הפסדים במשחקי הטרום עונה, ועוד חמישה ברציפות בעונה הנוכחית.

הניצחון על הניקס בוודאי לא ישודר בערוץ ה-"NBA קלאסיק" בזמן הקרוב, אבל במיאמי מקווים שהוא יהווה נקודת תפנית לעונה שלהם. "נתנו לשלושה משחקים לברוח מאיתנו", אמר שאקיל אוניל, האיש שעל כתפיו מונחת רוב האחריות מאז פציעתו של דויין וייד. הסנטר, שחטף לא מעט אש מכיוונם של העיתונאים ואפילו מצידו של ריילי עצמו, החמיא לקבוצתו: "אנחנו חבורה מאוד לא אנוכית. ברגע שנצמצם את הטעויות שלנו, נהיה בסדר".

דרך אגב, בעונת הרוקי של וייד, אי שם בעונת 2003/4, ההיט פתחו את העונה במאזן חלש יותר: 7:0, ובחודש מרץ עדיין היו 11 משחקים מתחת למאזן חיובי, אבל אז רצו למסע ניצחונות, וסיימו עם מאזן 40:42, ועלו לפלייאוף, כך שעוד מוקדם לתושבי עיר החוף השלווה להתייאש.

*פני הארדאווי, שחתם לאחרונה במיאמי היט, שולח האשמות קשות לצוות הרפואי של הניו יורק ניקס. הארדאווי, שישב על הספסל במשחק אתמול מול הניקס, טוען שעקב רשלנות בתקופה בה שיחק בניו יורק, לא התגלתה בעיה בברכו, וזו הסיבה שהיה פצוע כל כך הרבה זמן. לאחר ששוחרר לאחרונה מהאורלנדו מג'יק, עבר פני ניתוח שטיפל בבעיה. "מיד לאחר שעברתי את הניתוח, חשתי הקלה בברך. זו הסיבה שאני יכול לשחק עכשיו", אמר הארדאווי.

ארינס, באטלר וקינג קונג

קבוצה נוספת שיצאה ממשבר הניצחונות היא הוושינגטון וויזרדז, שגברה על ההוקס מאטלנטה, 90:101. המכשפים מעיר הבירה, שנהנו מעונה חלומית בשנה שעברה, פשוט לא הצליחו למצוא את הדרך בחמשת משחקיהם הראשונים העונה, והגיעו למשחק החוץ באטלנטה, כשעל גבם יושב קוף לא קטן. "זה מרגיש כאילו ירד לנו קינג קונג מהגב", אמר בצורה ציורית במיוחד, קרון בטלר מוושינגטון.

בטלר רשם משחק מצויין מבחינתו כשהוביל את קלעי הוויזרדז עם 24 נקודות, וחיפה על ערב חלש של גילברט ארינס. 'אייג'נט זירו' סיים עם 18 נקודות ב-5 מ-15 מהשדה. "תמיד היתה לנו בעיה עם וושינגטון", אמר ג'וש סמית', שהוליך את קלעי ההוקס עם 23 נקודות. "אנחנו צריכים למצוא דרך להתגבר על זה. אחרי הכל הם במחוז שלנו".

יאו מינג בדרך לקבל התקף לב

"אני לא חושב שיש צמד טוב יותר בליגה כרגע. יכול להיות שהם הטובים ביותר מאז ג'ורדן ופיפן". אוקיי, אז את המשפט הזה אמנם אמר רק ג'ראלד וואלאס, הפורוורד של שארלוט, אבל יכול להיות שכדאי להקשיב לו. אחרי הכל, הוא חטף לא פחות מ-60 נקודות מהצמד המדובר הלילה, בדרך לניצחון של הרוקטס על הבובקטס, 82:85.

יאו מינג, שקלע שיא עונתי של 34 נקודות, היה שם בשביל לאסוף הריבאונד מזריקת השלוש של רייפר אלסטון, ולמשוך פאול, שהוביל לשתי זריקות מוצלחות מהקו שניצחו את המשחק. "אנחנו צריכים להתאמן חזק יותר, אחרת אני אקבל התקף לב", אמר הסנטר הסיני. "זה היה המשחק הכי קרוב שלנו העונה, ואנחנו צריכים להתכונן לכאלה".

גם טרייסי מקגריידי, שקלע 26, לא התלהב יתר על המידה: "זה היה משחק שהיינו אמורים להפסיד, כי לא שיחקנו מספיק טוב", אמר 'טי מאק' בסוף המשחק. "זה רק בא להראות כמה טובים אנחנו יכולים להיות". בשורות שארלוט היו מאוכזבים, אבל מעודדים. "היינו מעדיפים לנצח, אבל אנחנו מרוצים מהיכולת", אמר ריימונד פלטון, שקלע 16. הבובקטס נהנו מיכולת טובה של מט קרול שעלה מהספסל, והוליך את קלעי שארלוט עם 17 נקודות.

מה יהיה, קווין?

16,379 צופים הגיעו ל"קי ארינה" בסיאטל, אבל לא בטוח כמה זמן זה עוד יימשך. הצהרותיו של דייויד שטרן על כך שאם הסוניקס יעזבו את סיאטל, לא תהיה שם קבוצה בעתיד בוודאי לא שימחה את האוהדים, ואם להוסיף לכל זה, הסוניקס הם אחת משלוש קבוצות שעוד לא השכילו לרשום ניצחון אחד העונה (ביחד עם גולדן סטייט, ומינסוטה). הסיבה היחידה הנראית לעין כרגע שיש לאוהדים להוציא כסף על הקבוצה היא הבחירה מספר 2 בדראפט האחרון, קווין דוראנט, אבל נראה שגם הוא מתקשה להסתגל.

דוראנט, שקיבל את המפתחות לקבוצה ומקבל קרדיט בלתי נגמר ומספר זריקות בלתי מוגבל, עדיין מתקשה להוביל את הקבוצה לניצחון. הלילה היו לו 19 נקודות, אבל רק ב-7 מ-20 מהשדה, וכרגע הוא עומד על 38 אחוזים מהשדה, ו-29 אחוזים מהשלוש. "היו חסרים לנו רק שלושה או ארבעה מהלכים, והיינו מנצחים", אמר הרוקי, לאחר שהסוניקס חזרו מפיגור של 23, עד לשיוויון 99, 2:32 דקות לסיום. "כשאתה חוזר מפיגור כזה, אתה חייב לשחק כמעט מושלם, ולא עשינו את זה בסוף המשחק", אמר מאמנה של סיאטל, פי ג'יי קרליסימו.

לעומת זאת, בדטרויט, היו מרוצים: "היו לנו ניצוצות של כדרוסל נהדר", אמר ריפ המילטון בסוף המשחק. "בשלב כל כך מוקדם של העונה, זה לא פשוט לשחק 48 דקות ביחד, אבל חשבתי שעשינו עבודה מצויינת". הגארד בכחול אדום רשם משחק נהדר מבחינתו, עם 32 נקודות במשחק (שיא עונתי שלו), 10 מתוכן הגיעו ברבע האחרון.


*וינס קרטר, שנפצע במשחק ההפסד של קבוצתו, הניו ג'רזי נטס, לבוסטון סלטיקס בשבת (101:112), עבר הלילה בדיקת MRI, בה התברר שלקרטר נקע בקרסול בדרגה 1, וכרגע אין לו תאריך חזרה משוער.


* ובחדשות אחרות לגמרי, ה'טיימס' מפרסם היום נתונים בהם גירושיו של אלוהים בכבודו ובעצמו, מייקל ג'ורדן, צפויים לעלות לו לא פחות מ-168 מיליון דולר. ג'ורדן בן ה-44 ואשתו, חואניטה, נפרדו בדצמבר בשנה שעברה, ובהסכם הגירושין אמורה לקבל חואניטה ג'ורדן את הבית הענקי בשיקגו, וכמו כן משמורת על שלושת ילדיהם.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully