וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - לאבד את הראש

יאיר טריבלסקי

11.11.2007 / 12:38

גם השבוע ניתח יאיר טריבלסקי את מפת הכוכבים בשמים והוא מבשר על עלייה במפלס הרגש ומבקש לשמור על פרופורציות

נראה שעולם הרגש מתחזק במיוחד השבוע (שבין 11 ל-18 בנובמבר). הלב עובד שעות נוספות ואנחנו עלולים להיסחף בקלות, תוך קושי לשמור על פרופורציות. מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר למזל עקרב והתקשורת הופכת לרגשית מאוד. השמש יוצרת זוית פעולה עם נפטון והעובדות מתחילות להתמסמס לנו מתחת לידיים והחשוב מכולם - ונוס הבלונדית והסקסית עוברת למזל מאזניים וסוף סוף אפשר להתחיל לעזוב את כל המשחקים הקטנים וכאבי הלב ולשבת לדבר בגובה העיניים כמו שצריך על זוגיות ועל מערכות היחסים.

הזוית הקשה של השבוע

זוית הפעולה שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב נפטון הרגשני, המטשטש והמערפל הגדול. זוהי אחת הזויות הפחות קלות באסטרולוגיה והיא שייכת ל"סדרת הזויות הפולניות", בעיקר משום שאין לה תסמינים מיוחדים שאפשר להצביע עליהם בקלות כמו גל של כעסים או ניתוקי קשרים, אלא מדובר במצבי רוח שנעים בין דיכי קליל לכובד אמיתי ובהם משובצים משפטים בנוסח "מה זה משנה, גם כך אני לבד בעולם" או "תלכו, תלכו, תעשו חיים ולי לא יהיה מי שיעשה כוס תה כשבחוץ יורד גשם" ואפילו "דווקא כשצריך אין כאן אף אחד. זהו גורלי המר...". זוהי זוית קורבנית שמאופיינת במצב רוח פנימי כזה של "לעזאזל הכל", שעלול לקלקל קשרים מעניינים או זוגיות שדווקא עכשיו נמצאת במצב של היסוס.

השמש מייצגת את ה"אני האמיתי" הקולקטיבי שלנו והזוית עם נפטון עלולה להביא איתה מצבי רוח שמאפילים על השמחה שלנו ולעתים גם איזו נגיעה קטנה והרסנית שעלולה לקלקל את המוטיבציה לפעול, בעיקר בצד המעשי של החיים ולגרום לבלבול מערכות. מה עושים? קודם כל – לא מפסיקים לעשות ורק נצמדים יותר לעובדות ופחות לרגשות ואפילו מחליטים שהשבוע מאפסנים את הלב בצד עד שיעבור זעם ולא מסתכלים עליו, אלא רק כשבאמת צריכים חיבוק.

שנית, רצוי לדחות החלטות חשובות באמת לשבוע הבא ולהיזהר מאוד בכל מה שקשור לתחום הכספי. חשוב במיוחד עכשיו להיזהר מאשליות ופנטזיות מכל סוג שהוא ולא לפעול עד שתתבהר התמונה. מה היתרונות של הזוית הזו? שיחות מרתקות נטולות אגו, תובנות חדות ויצירתיות חסרת גבולות. אבל כדאי להימנע מהתאהבויות חסרות בסיס שייעלמו כפי שהופיעו, ולא להרגיש שמצאתם את הירח עוד לפני שקיבלתם קבלה בדואר רשום. ראו הוזהרתם. שכל ישר, פרטים קטנים שמוכרים ונותנים תחושה של בית, עצה טובה או שתיים, וזה עובר. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, עקרב, דגים ודלי.

התקשורת שלנו

התקשורת הופכת רגשית ואפילו קצת דרמטית. מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר למזל עקרב והשיחות השקטות והמודעות עם המבטים המבינים והמלים החכמות נעלמות להן. היכן אותה תקשורת שפויה שבעזרתה אפשר לכתוב מיילים שנונים, או לומר מלים שפותחות דלתות? היא נעלמת מעט ובמקומה מופיעה תקשורת שרוצה לדעת הכל כאן ועכשיו, שפתאום נזכרת לנתח דברים לעומק, דווקא כשצריך את אותה קלילות ידועה, כעסים שצצים להם ללא אזהרה כשמשהו לא מוצא חן בעינינו, התבצרות בעקרונות וטיפוס על עצים גבוהים עם קושי לרדת. כן, התקשורת שלנו הופכת השבוע לטוטלית יותר וכשרע נדמה שזה אפילו רע יותר, מין רגעים של חוסר תקוה חורפי. אבל כשמגיע החיבוק הנכון, מוארים פתאום השמים ונדמה שאפשר לעבור הכל. השורה התחתונה היא החיבוק הזה של שני אנשים שעומדים מול החורף הזה שעומד להסתער מבחוץ ושכולם יקפצו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

מרס במזל סרטן בהילוך אחורי

הילוכו האחורי של מרס נדיר כשלעצמו ומיקומו בכל פעם בקונסטלציית כוכבים אחרת מסביב, מקשה על היכולת לדעת מה בדיוק יביא איתו המיקום המוזר הזה. מרס הערס, כפי שאני קורא לו, הוא הכוכב השובב הזה שכל הזמן מחפש אקשן, קשור לדרייב שלנו, ליכולת לממש פוטנציאל ולהפוך את הכוונות שלנו לפעולה בשטח, לכיבוש טריטוריות ולכל דגל שהאגו שלנו מבקש להניף על מטרה מזדמנת. במזל סרטן, המקום שבו הוא נכנס עכשיו להילוך אחורי, איזור הפעולה של מרס נוגע בכל מה שקשור לבתים, לדירות ולדיאלוג המשפחתי בכלל. מרס הוא יצור קדחתני שלא חושב הרבה, אלא עובד על פעולה: לעתים הוא מקעקע את המסיכה ההרמונית והביתית שבנינו לנו ומראה מה בדיוק קורה מתחת לפני השטח. לעתים הוא יוצר כעסים ומאבקי טריטוריה שעד עכשיו הצלחנו להסתיר ומביא איתו את התחושה שהבית וסביבתו הספציפיים מיצו את עצמם והגיע הזמן להמשיך הלאה, למכור את הבית או לשכור בית אחר, לעשות שיפוצים ולחילופין לעשות שינוי גם בחיי הרגש הפנימיים שלנו, שבפרק הזה עשויים להיות סוערים מתמיד.

מרס במזל סרטן בהילוך אחורי מביא איתו חוסר שקט פנימי, צורך לבדוק את השורשים שלנו ואת המקום שבו אנו מחוברים אליהם ואת תחושת הביטחון הבסיסית שלנו בנושאי בית, משפחה ושייכות ועם אנשים קרובים שאיתם בנינו בסיס פעולה חמים ויציב. האמנם יציב? האם באמת תחושת השייכות הביתית היא כפי שהיא נראית? האם השקט הביתי הזה אינו חונק ומזמין שינוי בגישה, בפתיחות, ביוזמה לשינוי, דרך רצון לא מודע להסעיר את הרוחות ולבדוק מחדש את כל מה שקשור לביטחון רגשי? אפשר לומר שהילוכו זה של מרס מזמין בעיקר שאלות, שהצורך והיכולת לענות עליהן יקבע במידה רבה את הדרך שבה נתייחס בהמשך לנושאים האלה בהחלטות שנקבל, עם חזרתו להילוך רגיל בסוף ינואר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

המעבר החיובי של השבוע – מעברה של ונוס למזל מאזניים

ונוס, המסמלת רגשות בכלל ורגשות הקשורים למערכות יחסים, עוברת ממזל בתולה הביקורתי והפרפקציוניסטי, למזל מאזניים. נראה שזה הזמן לרדת מעצים גבוהים ולהחזיר את התקשורת ללב. כעת אפשר לחזור לדיאלוג נעים עם אנשים אהובים, לחפש את ההרמוניה בכל נושא ולפעול באופן שקט ובוטח יותר ביחסים קרובים. זה הזמן לתת ביטוי למה שמרגישים באמת, עמוק בפנים, וללכת עם הדברים קדימה. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

ומה צפוי לשאר המזלות?

טלה
מעברה של ונוס למזל מאזניים מול המזל שלכם, מאפשר דיאלוג ישיר עם פרטנרים, שיחות מלב אל לב והשקעה בזוגיות שלכם. אם אין לכם כזו, זה הזמן ליצור אחת. הילוכו האחורי של מרס שליט המזל שלכם, מביא איתו תקופה של סגירת מעגלים.

שור
התחום המקצועי והלימודי הופכים משמעותיים יותר וזה בדיוק הזמן להתמקצע, להשקיע יותר ולהגדיר מטרות. השקיעו יותר בבריאות שלכם.

תאומים
הרגשות מתחזקים בהדרגה ופה ושם צצה לה גם סערה או שתיים. מצד שני, זה הזמן לשיחות עומק כנות, לניקוי משקעים רגשיים ולהוציא החוצה את כל מה שצברתם עמוק בפנים.

סרטן
מעברה של ונוס למזל מאזניים יאפשר בתקופה הקרובה השקעה אמיתית בבית ובבני המשפחה. זמן טוב גם למעבר דירה או לקניית דירה. הילוכו האחורי של מרס במזל שלכם, יביא איתו תקופה מעניינת של חשבון נפש הקשור לפעילויות וליוזמות.

אריה
התקשורת שלכם הופכת רגשית במיוחד, עם מינון גבוה יותר של עדינות ורכות, כשונוס עוברת למזל מאזניים. שלבו את הרכות הזו בסמכותיות שלכם ובגישה המעשית.

בתולה
הגיע הזמן להתמקד בנושאי חומר וכספים. מעברה של ונוס למזל מאזניים, ישים בתקופה הקרובה דגש על נושאים אלה ויאפשר פרגון, סיוע וגישה אופטימית.

מאזניים
משהו טוב קורה לכם השבוע, כשונוס עוברת למזל שלכם. החיוך מתרחב לו, הלב נפתח, אבל חשוב להיזהר מעצלנות, אכילת יתר ולקיחת יחסים כמשהו מובן מאליו.

עקרב
מרקורי עובר השבוע למזל עקרב, אלמנט שמביא איתו יכולת משופרת של תקשורת עם העולם, הסביבה הקרובה ועם עצמכם. דברו על זה.

קשת
עם מיקומה החדש של ונוס, התחום החברתי מתחזק מאוד השבוע ובתקופה הקרובה.
זמן טוב לשדרוג התחום החברתי ולהיכרות עם חברים חדשים.

גדי
אתם יכולים לקבל פידבקים נאים מסמכויות ולדחוף דברים שחשובים לכם בתחום הקריירה, עם מיקומה החדש של ונוס במזל מאזניים. זה הזמן לפגישות חשובות הנעשות בחיוך.

דלי
זהו שבוע הרמוני, עם זוויות נאות מצידה של השמש כלפי אורנוס ומרס, שיוצרות תצורה של משולש גדול בשמים. זמן מצוין ליוזמות חדשות ולשיתופם של אחרים בתוכניות.

דגים
זה עלול להיות שבוע לא קל, שבו זוית הפעולה של השמש עם נפטון שליט המזל שלכם עלולה להביא ערפול מטרות ומצבי רוח. החלטות חשובות באמת כדאי לדחות לשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully