וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאנוקה בירד בהפועל חולון

שגיא ניר

9.11.2007 / 17:51

הסנטר הותיק והמוכר, שעבר בתחנות הגדולות באירופה לפני שעצר בז'לגיריס קובנה, הושעה מהקבוצה וחתם אצל הגלקטיקוס של מיקי דורסמן

הרבה זמן חיפש מיקי דרוסמן את השם הגדול שיצטרף כסנטר להפועל חולון, והוא מצא כזה: טאנוקה בירד, שחקןז'לגיריס קובנה בעונות האחרונות, עזב את אלופת ליטא וחתם בהפועל חולון. השחקן יצטרף לקבוצה ביום ראשון.

בחמש העונות האחרונות שיחק בירד בז'לגיריס קובנה, עימה אף פתח את העונה האחרונה.במהלך השבוע האחרון הושעה השחקן לאחר תקרית עם המאמן רימאנטאס גריגאס במשחק היורוליג מול סופוט, בו מחה על החלפתו. בירד לא לקח חלק התבוסה של ז'לגיריס בסיינה השבוע ביורוליג (89:64), וההשעייה היא שסללה את דרכו של בירד להפועל חולון, שבחודשים האחרונים חיפשה בנרות סנטר משמעותי, והכיוון המרכזי שלה היה פליטי מחנות ה-NBA.

בירד (36, 2.06 מ'), בוגר מכללת בוייס סטייט ב-1993, מחזיק ברקורד מפואר באינספור קבוצות גדולות ביבשת, ושיחק בספרד, איטליה, טורקיה, צרפת וליטא. ברזומה שלו אליפות עם אולקר, אליפות הליגה הבלטית וארבע אליפויות ליטא עם ז'לגיריס וגביע ספרדי עם בדאלונה. במהלך הקריירה האירופית שיחק גם ברומא, בולנסיה ובריאל מדריד.

בירד מצטרף לארסנל הזרים המדהים של חולון, הכולל את מאליק דיקסון, טרה סימונס, טוני וווישהאם, פי ג'יי טאקר ואריק קמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully