וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר גדול מהסופרבול

9.11.2007 / 8:38

מפגש הענקים שייערך הלילה (שישי) בין מילווקי ליוסטון אמנם לא נשמע נוצץ, אבל עומד למשוך לא פחות מ-200 מיליון צופים נלהבים

בשבוע שעבר, משחק הפוטבול בין האינדיאנפוליס קולטס לניו אינגלנד פטריוטס, ריתק את ארצות הברית, ומשך לא פחות מ-34 מיליון צופים אל מסכי הטלוויזיה. הסופרבול, אחד האירועים הנצפים ביותר בעולם, רשם 93 מיליון צופים בעונה שעברה. אבל זה כעין וכאפס, לעומת המאבק שהולך להתחולל הלילה (שישי) בין אנדרו בוגוט, לדיקמבה מוטמבו, שצפוי למשוך מספר דמיוני של צופים: 200 מיליון בני אדם.

בהתחשב בעובדה שמפגש בין הרוקטס לבין הבאקס לא נוהג למשוך כל כך הרבה תשומת לב בדרך כלל, ייתכן שהסיבה לכך היא המפגש הראשון בין יאו מינג מהיוסטון רוקטס, לבין הכוכב העולה של הכדורסל הסיני, יי ז'יינליין מהמילווקי באקס. "אלו שני השחקנים הטובים ביותר במדינה, משחקים בליגה הטובה ביותר בעולם" ,אמר וונג מנג, עיתונאי סיני בכיר. "לא משנה מי ינצח. זה הדבר הכי גדול שיכול לקרות בסין".

המשחק ישודר בלא פחות מ-19 תחנות טלוויזיה, כולל בתחנה הרשמית של הממשלה הסינית, באינטרנט, בפלאפונים ועוד. ה-NBA אפילו יערוך צפייה משותפת לקהל בבייג'ינג. עם זאת, נראה שההתלהבות מהמשחק לא נדבקה בשחקנים: "אני אהיה על המגרש, ככה שצריך לשאול את האוהדים לגבי זה", אמר יאו מינג על הפסטיבל שסובב את המשחק. גם ז'יינליין סירב לשדר התרגשות: "זהו רק עוד משחק בשבילי", אמר הסיני הצעיר. שרק ינסו להגיד את זה ל-200 מיליון סינים...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully