וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייכמן עוזב את מקאן אריקסון

עדי דברת

8.11.2007 / 16:07

במשא ומתן מתקדם לחתימה עם אדלר-חומסקי. גם תקציב האינטראקטיב של המרכז הבינתחומי יעבור ככל הנראה לאדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של המרכז הבינתחומי עוזב את משרד הפרסום מקאן אריקסון - כך נודע ל-TheMarker. התקציב טופל במקאן אריקסון בשלוש עשרה השנים האחרונות, עוד מימיו כקשר בראל.

עוד נודע ל-TheMarker כי המרכז הבינתחומי נמצא במשא ומתן מתקדם לחתימת חוזה עם אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

תקציב האינטראקטיב של המרכז הבינתחומי, שטופל על ידי משרד האינטראקטיב של מקאן אריקסון - מקאן דיגיטל - יעבור אף הוא ככל הנראה לאדלר-חומסקי, ויטופל אצל משרד האינטראקטיב של הקבוצה - גריי.

אתמול זכתה מקאן דיגיטל במכרז על תקציב הפרסום של המכללה למינהל, כך שלא היתה יכולה להמשיך לטפל בתקציב האינטראקטיב של הבינתחומי.

אמנם לא מדובר בתקציב גדול מבחינה כספית, אולם במלחמה השוררת כיום בין אדלר-חומסקי למקאן אריקסון, כל תקציב שעובר ממשרד אחד למשנהו מהווה פגיעה אישית.

האהבה לא שררה מעולם בין שני המשרדים המובילים, אולם בחודשים האחרונים היא עברה לפסים חדשים, כששני המשרדים נלחמים על לקוחות ללא הרף: מקאן אריקסון הציעו ל"ענק המזגנים" לנטוש את אדלר חומסקי ולעבור למחוזותיהם - ואף הציעו מחירי הפסד במדיה ,רק בשביל שאלה יעברו מאדלר.

הצעה זו לא צלחה לבסוף שכן "ענק המזגנים" בחרו להישאר אצל אדלר-חומסקי. גם האיום המרחף מעל ראשה של מקאן אריקסון, בדמות תקציב הענק של yes, אותו מאיימים אדלר חומסקי ליטול, מוסיף שמן למלחמת הראש בראש.

אם נוסיף לזאת את מכרז חברת החשמל שבדרך, את הצהרותיהם החוזרות ונשנות של אדלר-חומסקי על כוונתם להיות המשרד המוביל, את הפער המצטמצם בין מקאן לאדלר ואת לקיחת המושכות של ניהול המשרד על ידי אילן שילוח, סביר להניח שזה לא התקציב האחרון שיעבור בין מעצמות הפרסום.

היקף הפרסום של הבינתחומי, כולל הפרסום באינטרנט, עמד עד כה בשנת 2007 על כ-2.2 מיליון שקל (מחירים ריאליים. הערכה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

מהמרכז הבינתחומי נמסר בתגובה: "אנחנו בדיונים בנוגע לבחירת משרד הפרסום. טרם נחתם חוזה".



אדלר-חומסקי סירבו הגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully