וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי לא תצטרף ל-G14

7.11.2007 / 15:12

כך הצהיר מנכ"ל צ'לסי, פיטר קניון, בכנס בז'נבה. "הם צריכים לעבוד ביחד עם אופ"א", אמר קניון. פיטר צ'ך הפצוע צפוי להיעדר כחודש

מנכ"ל צ'לסי, פיטר קניון, הודיע היום שקבוצתו לא תצטרף ל-G14, אותו ארגון עצמאי שהוקם על ידי מספר קבוצות גדולות, ומתכוון לצמוח עד חמישים קבוצות בכירות באירופה, במטרה להעמיד גוף משמעותי כנגד השליטה של אופ"א. "בעבר לא היה דיאלוג בין המועדונים לאופ"א, אך בשנים האחרונות הדבר השתנה", אמר קניון, בכנס בציריך. "איך שאנחנו רואים זאת, ה-G14 צריכים לעבוד ביחד עם אופ"א, במסגרת שנוצרה", הוסיף קניון, "כך שאם היינו מוזמנים באופן רשמי להצטרף ל-G14 מורחב, אני חושב שהיינו מסרבים בנימוס".

ה-G14, ששחרר הודעה בספטמבר כי ברצונם לגדול משמונה עשר, עד חמישים מועדונים, הוקם על מנת לפעול בנושאים שונים בהם אופ"א לא מטפלת, כגון שינויי תאריכים של משחקים, שחרור של שחקנים בינלאומיים ועוד. כרגע מונה הארגון מספר קבוצות גדולות כגון מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד ומילאן.


*בינתיים החדשות מסטמפורד ברידג' לגבי פיטר צ'ך אינן אופטימיות. השוער עובר סדרה של בדיקות ועשוי להזדקק לניתוח לטיפול בפגיעה שספג בשוק. כרגע נראה שהשוער ייעדר לפחות כחודש, ויוחלף על ידי השוער האיטלקי, קארלו קודוצ'יני. הפגיעה נגרמה לאחר שצ'ך עלה לכדור גובה ביחד עם ג'רלד אסמואה, במחצית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully