וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "יונייטד הם לא המשיח של הכדורגל האנגלי"

7.11.2007 / 14:12

המאמן הצרפתי של ארסנל אמר את הדברים בתגובה לחזית התקשורתית מול אלכס פרגוסון, בעקבות הצעת חוק להגבלת זרים בליגה

רק ביום שבת האחרון נפגשו מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, והמקבילה שלו בארסנל, ארסן ונגר, לאחד ממשחקי העונה בליגה האנגלית, וארבעה ימים מאוחר יותר הם נפגשים שוב, הפעם בכותרות. הויכוח הלוהט החל בעקבות הצעתו של יושב ראש פיפ"א, ספ בלאטר, להקטין את מספר הזרים בכל קבוצה בליגות באירופה. ארסן ונגר, ששמע את הדברים, טען שתוכניתו של בלאטר אינה הגיונית, ורק תפגע בליגות ובקבוצות.

אלכס פרגוסון, שלא מפספס הזדמנות לתקוף את יריבו הלונדוני, אמר בתגובה, כי ונגר פסל את הרעיון כיוון שזה לא משרת את מטרותיו. להבדיל משאר המועדונים הגדולים, ונגר וארסנל שינו את דרכם בשנתיים האחרונות, ובמקום לקנות שחקנים שכבר זכו להצלחה, המאמן הצרפתי מעדיף לקנות שחקנים צעירים, ולבנות אותם בעצמו. לטענתו של פרגוסון, ארסנל לא עוזרת לשחקן הבריטי להתקדם כשהיא מתנגדת לחוק שכזה.

ונגר לא נשאר חייב, וטען שיונייטד הם לא בדיוק המשיח של הכדורגל האנגלי, והם משקיעים כסף רב בעצמם ברכישה של שחקנים זרים. "אני לא יודע מה עומד מאחורי ההערות שאמר אלכס פרגוסון", אמר ונגר, "אבל אם הייתי שחקן זר של יונייטד לא הייתי שמח לשמוע את הדברים". הצרפתי לא עצר, והתבדח על חשבונו של פרגוסון כשאמר: "אבל אני מוכן לקחת על עצמי את כל הבעיות של הכדורגל האנגלי, אם זה מה שהוא רוצה".

לאחר שהגיב להערותיו של המנג'ר הסקוטי, התפנה ונגר להסביר מדוע התנגד להצעה של פיפ"א: "תמיד גרסתי שספורט צריך להיות קשור באיכות, ולא צריך להסתתר מאחורי חוקים שלא יעזרו לאף אחד". ונגר אף זרק אנלוגיה, שבמשרד החינוך בארץ יכולים לקחת לתשומת לב: "זה לא עושה סטודנטים טובים יותר אם שמים אותם ברמה הנמוכה של הכיתה. רק אם נותנים להם להתחרות עם שאר העולם, אפשר לשפר אותם, והציבור רוצה לראות את הטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully