וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך זה להיות בצד השני, אתלטי?

4.11.2007 / 20:19

לאחר שניצחה 3:4 במחזור הקודם, הפסידה אתלטיקו מדריד באותה תוצאה, לוויאריאל. 0:3 לבארסה על בטיס, ניצחון לאוואט ולה קורוניה

המחזור ה-11 בספרד נפתח אתמול (שבת) עם שני שערים של סביליה (נגד ריאל מדריד), שניים של ולנסיה (נגד מאיורקה), והרבה טענות מצד ריאל מדריד. בינתיים, ברצלונה התקרבה לריאל אחרי ניצחון ביתי על בטיס, אוהדי אתלטיקו מדריד ראו שוב שבעה שערים, ו-ויאדוליד, לבאנטה וחטאפה המשיכו במסלול ההתאוששות.


ברצלונה - בטיס 0:3

לאחר שאיבדה נקודות יקרות במחזור הקודם נגד העולה החדשה, ויאדוליד, ובאופן כללי לא הציגה יכולת מרשימה, הלחץ בנואו קאמפ הורגש היטב. אלא שבארסה לא החליקה כמו יריבתה, ריאל מדריד, וסיפקה את הסחורה, כשגברה על בטיס בביתה. תיירי הנרי הוריד את המקומיים למחצית ביתרון אחרי שער בדקה ה-33, ורונלדיניו, שנראה שיוצא מהבצורת, שוב כבש, בדקה ה-53ולפני הסיום. ברצלונה חזרה למקום השני בטבלה, צימצמה את הפער מריאל לנקודה בלבד.

השערים במדריד גדולים יותר?

אתלטיקו מדריד - ויאריאל 4:3

הוויסנטה קלדרון, מגרשה הביתי של אתלטיקו, ראה בשבוע שעבר לא פחות משבעה שערים, בסופם ניצחו הביתיים את סביליה 3:4, והתקדמו עד חמש נקודות מצמרת הטבלה. כנראה שמישהו בהנהלה של מדריד החליט שלאוהדים מגיע יותר, וגם הערב הם המשיכו את הקצב המטורף שלהם, כשכבר אחרי 24 דקות הם רשמו שני שערים (פאבלו 8, סימאו 24).

אלא שוויאריאל לא הרימה ידיים. ג'וזפה רוסי צימק בדקה ה-30, ופאבריציו פונטס השווה, ארבע דקות לפני המחצית. מבול השערים נמשך במחצית השניה, כאשר סרחיו 'קון' אגוארו הצעיר החזיר את מדריד ליתרון בדקה ה-61, אבל ניהאט הטורקי, הדהים את הקהל הביתי, כשהשווה בדקה ה-69, והוסיף עוד אחד דקה סיום, בדרך ל-3:4 מדהים של ויאריאל. האוהדים של אתלטיקו לפחות לא יכולים להתלונן שמשעמם להם.


סארגוסה - ויאדוליד 3:2

העולה החדשה, ויאדוליד, שניצחה רק משחק אחד העונה, מתחילה לתפוס אומץ. לאחר שסחטה תיקו מבארסה הגדולה במחזור הקודם, המשיכה ויאדוליד את הריצה שלה כשניצחה הערב בחוץ את המדורגת שישית, סארגוסה. אוליברה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-13, אבל ויקטור כבש פעמיים תוך שתי דקות (28, 30) כדי להעלות את האורחים ליתרון, ואלבארו הוסיף אחד משלו (32) כדי להוריד את ויאדוליד עם 1:3 מצוין בהפסקה. דייגו מיליטו הצליח רק לצמק בדקה ה-90.

חטאפה ולבנטה לא מוותרות

סאנטנדר - אספניול 1:1

הקבוצה ממחוז קנטרבריה הייתה בדרך לניצחון ביתי לאחר שמוחמד צ'יטה העלה אותה ליתרון בדקה ה-55, ואספניול נותרה בעשרה שחקנים, לאחר שפראן הורחק שמונה דקות לסיום. אלא שאז קיבלו הקטאלונים פנדל בדקה ה-90, וראול תמודו חילק את הנקודות בין הקבוצות.


אוסאסונה - חטאפה 2:0

יריבת הפועל תל אביב בגביע אופ"א, שתפגוש את האדומים וגיא לוזון, אם יישאר בסוף החודש, ממשיכה במסלול ההתאוששות. הערב היא השיגה את ניצחונה השלישי בליגה, בעוד שהיריבה התל אביבית ממשיכה לשקוע. כבר במחזור הקודם ניצחה בביתה את בילבאו, והערב היא גברה על אוסאסונה בחוץ, עם שני שערים בדקות הסיום. פנדל של פאבלו הרננדז בדקה ה-82, ושער של אסטבן גרנרו, שתי דקות מאוחר יותר.


לבנטה - אלמריה 0:3

לבנטה, שהגיעה למשחק עם נקודה אחת עלובה מעשרה משחקים ונראה שהיתה בדרך הבטוחה לליגה השניה, הראתה סימני התאוששות מפתיעים, וכבשה את כל השערים עוד לפני המחצית. שכריסטיאן ריגאנו כבש שלושער תוך 34 דקות (1, 16, 34), ופתאום העתיד של לבאנטה לא נראה כל כך שחור.


מורסיה - לה קורוניה 2:0

דודו אוואט שמר על רשת נקייה, ודפור ניצחה בחוץ, כשסיסקו (56) ואנדרס גוארדדו (72) לא השאירו למורסיה סיכוי. הניצחון יקנה ללה קורוניה קצת שקט אחרי פתיחת עונה מגומגמת במיוחד, שהובילה אותם אל המקום ה-16, נקודה אחת מעל לקו האדום.


אתלטיק בילבאו - רקראטיבו הואלבה 0:2
חוזסה אצ'ברייה 52 ו-62.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully