וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"התכנית לשיקום הצפון - עבודה בעיניים"

ספי קרופסקי

4.11.2007 / 19:27

ראשי עיריות בצפון טוענים כי התכנית, שעלותה 2.8 מיליארד שקלים, תקועה. ח"כ אופיר פינס: מדובר בהונאה של הממשלה

"הממשלה עדיין לא העבירה את כספי הסיוע לישובי הצפון בעקבות נזקי מלחמת לבנון השנייה", כך טענו היום (ראשון) ראשי עיריות בפני חברי ועדת הפנים שסיירו בצפון. הממונה על פרויקט השיקום מטעם משרד ראש הממשלה דוד בנימיני העיד בפני חברי הוועדה, כי "ישנם פערים של עשרות אחוזים במיגון ישובי הצפון", בהתייחסו לפער בין כמות המקלטים שנבנו, לבין הכמות שאמורה היתה להיבנות עד כה.

חברי הוועדה, שסיירו במעלות תרשיחא, חורפיש, אביבים וצפת, שמעו ביקורת חריפה מצד ראשי העיריות, שטענו כי התכנית שהושקה לפני כשנה, בעלות של 2.8 מיליארד שקלים - עדיין תקועה, והם עדיין לא קיבלו כספים. ראש עיריית מעלות תרשיחא, שלמה בוחבוט, הטיח בפני חברי הוועדה כי מדובר ב"ישראבלוף".

יו"ר הוועדה, ח"כ אופיר פז-פינס (עבודה) אמר, כי "התכנית לפיתוח הצפון היא הונאה ועבודה בעיניים של הממשלה, ופגיעה באינטליגנציה של הציבור". לדבריו, "הממשלה ייצרה יחסי ציבור לאחר המלחמה, אבל במבחן הביצוע היא נכשלה".

ח"כ דב חנין (חד"ש), שלקח חלק בסיור, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "מעבר לחשיבות המיגון לאזרחים, לא נעשה שינוי כל שהוא בטיפול בחומרים המסוכנים ובמפעלים המזהמים בצפון". לדבריו, "הממשלה מפקירה את האחריות לחיים ולבריאות של התושבים בצפון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully