וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - פתיל קצר

יאיר טריבלסקי

4.11.2007 / 14:46

האירוע המשמעותי במפת השמים השבוע היא חזרתו של מרקורי להילוך רגיל. טריבלסקי מסביר איך זה הולך להשפיע על כולנו

אין ספק שהאלמנט הבולט בשמים השבוע, הוא חזרתו של מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, להילוך רגיל. הוא החליט שנמאס לו ללכת כל הזמן אחורנית ולראות את גבו המתרחק של הסתיו ושלמעשה חם לו והוא רוצה לחזור להילוך רגיל, עדיף עוד לפני בואו של החורף המובטח. ואכן, כבר היום אפשר להרגיש אותו נע קדימה, כששאר העניינים יתחילו להסתדר להם בהדרגה בהמשך השבוע. הכוונה היא לכל אותם סידורים ששכחנו משום מה, תוצאות שלא קיבלנו, מפתחות שאיבדנו ופתאום מצאנו, או מסמכים שמתגלים להם מתחת לספה בסלון ולא ברור לנו איך לא ראינו אותם קודם.

בנוסף, נראה שגם התקשורת שלנו עם עצמנו ועם הסביבה מתחילה לחזור לעצמה. חיסול החשבונות של השבועות האחרונים עשוי בקלות עכשיו להתחלף בגישה הרמונית ונעימה יותר וסגירת המעגלים שהושלמה לפחות חלקית, גם היא מעניקה שלוות נפש מסוימת. אפשר לחזור עכשיו ולדבר על הדברים שחשובים לנו באמת, הקשורים להווה ולעתיד ולעסוק קצת פחות בעבר ובהשלכותיו על חיינו הרגע.

זהו אכן זמן טוב לחזרתם של היוזמות, הטלפונים לזירוז עניינים שאיכשהו נסחבו עד עכשיו ולהתחלות חדשות ומעניינות שרק חיכו שמרקורי השובב הזה יראה שהוא מפסיק ללכת אחורה, כדי להרים טלפון, לקבוע פגישה וללבוש את הפרצוף הרציני הזה שבא לעשות ביזנס. זמן מצוין גם לחזרתם של הרגשות העדינים יותר למערכת, להשלמה עם מערכת יחסים קיימת, או להחלטה להמשיך הלאה כי זה לא זה.

מרקורי ששוהה עכשיו במזל מאזניים מביא איתו צורך בבירורים שבינו לבינה ובהגיון שכלתני צרוף. בקרוב יחזור מרקורי למזל עקרב ואז תתחיל המעורבות הרגשית המעמיקה יותר בתקשורת שלנו ויחזרו הלחצים ואיתם אולי גם המעורבות הרגשית הגבוהה במלים שלנו, ביחד עם מאבקי הכוח. עד אז אפשר ליהנות מקצת יותר שיחות רגועות, הרמוניה סביבתית והנאה גדולה יותר ממה שיש. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הזוית הקשה של השבוע

ונוס עוברת השבוע גם היא למזל מאזניים ואולי זו סיבה טובה לחגיגה קטנה. אבל לפני שחוגגים, ונוס יכולה להיות לא רק בלונדית סקסית שחבל'ז, אלא גם שתלטנית ואלימה, יצרית וכוחנית. כן, זה מה שקורה כשונוס שלנו יוצרת זוית פעולה עם פלוטו הכוחני והיצרי שרוצה רק סקס, או מאבקי כוח, או סתם לשפוך אדרנלין לכל כיוון. פלוטו אינו כוכב קל והוא מקצין מאוד את המעורבות הרגשית שלנו בכל פעולה. אולי משום כך, גם הזוית הזו עלולה להפגיש אותנו עם החלקים היותר כוחניים של היחסים העוסקים בטריטוריה ובמאבקי כוח בקשר, בצד שימת דגש גדולה יותר על החלק של המגע הפיזי ופחות על ההרמוניה העדינה של הרגש.

זמן מצוין לכל שואפי האדרנלין למיניהם, אבל זמן לא קל לאלה שרוצים קצת שקט בסביבה או סתם חיבוק. כעסים קטנים עלולים לצוץ עכשיו ברגע ולהרוס פירות יפים של השקעה, החלטות דרמטיות עולות להן, או גל בולט של כעסים, שעד עכשיו שכבו להם בשקט כמו סרדינים בקופסה מתחת לפני השטח וחיכו בסבלנות לגפרור הנכון. אז הנה הוא מגיע, הגפרור, וכדאי להיזהר מאוד שלא לומר עכשיו דברים שאפשר להתחרט עליהם או לכעוס באופן מוחלט מידי, כך שאי אפשר לחזור לאחורנית: זהו זמן עם מעורבות רגשית גבוהה, זה נכון, אבל אם תתאפקו ותגלו סבלנות, הזוית תיעלם לה תוך יומיים-שלושה ואפשר יהיה לחזור לחיבוק המוכר. מצד שני, זהו זמן מצוין לשיחות עומק, אם הדם לא עולה לראש ואם אפשר לשים לרגע את הכעס בצד ולברר הכל. שלום עושים עם אויבים ובעיות פותרים כשהן באוויר ולא אחרי שהכל נרגע. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, בתולה ודגים.

המעבר הנעים של השבוע

מעברה של ונוס למזל מאזניים. ונוס, שמשפיעה על חיי הרגש של כולנו ומלמדת אותנו להעניק, לתת ולאהוב, שהתה עכשיו כחודש במזל בתולה, מיקום לא קל לונוס שלנו ובו היא חטפה ביקורת על ימין ועל שמאל, למדה במה היא לא טובה ובעיקר הפריע לה שלא התייחסו כלל להופעה שלה, אלא ביקשו ממנה להחליף ביגוד לבגדי עבודה, לשטוף את הבית, להתארגן מחדש כספית וחומרית ולעשות אלף סידורים שאותם לא הספיקה לעשות עד עכשיו או סתם התעצלה לה, המלכה שלנו.

אבל מהשבוע, ונוס שולטת על מזל מאזניים, וככזו היא מביאה איתה יכולת ליהנות סוף סוף כמו שצריך מקשרים קיימים, ליהנות משיחות אמיתיות וכנות בגובה העיניים כמו שאהבנו לעשות פעם, לנתח בעדינות אך בחיבה התנהגויות, להתבונן בסדרות אהובות, להתפנק ולפנק ובעיקר לתת לאהבה מקום גדול יותר בחיינו, מקום שמעצים בעצם את כולנו, ללא ביקורת או כעסים, אלא כזה שקשור לנתינה פשוטה וכנה שבאה מהלב. אמנם מזל מאזניים אינו מזל רגשי מידי, אבל כעת אפשר לדבר על הדברים, להגיע להסכמים ולתת ללב להוביל מהלך ולצרף אליו בהתאם גם את ההגיון שעכשיו משום מה נראה רגשני מתמיד.

המעבר הזה מגיע ממש במקום, שכן קצת לפניו יוצרת כאמור ונוס זוית עם פלוטו, והרכות שמגיעה אחר כך עשויה בהחלט לפצות את מי שנפגע מהצד הכוחני של זינה, הלוחמת הקשוחה בדרכים, שמחליפה את חליפת הציד לחלוק בית סקסי ומוכנה לדבר במטבח על יחסים בגובה העיניים, כל זאת אם תשכילו להקשיב, להבין ולתת לחיבוק להגיע... מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

ומה צפוי לבני המזלות?

טלה – כוכב מרס, שליט המזל שלכם, מביא מעורבות רגשית גבוהה ויכולת להזיז דברים באופן מסיבי. מעבר ונוס למזל מאזניים, מאפשר השקעה משמעותית בקשרים קרובים.

שור
מעברה של ונוס ישפיע עליכם בעיקר בצד המקצועי או הלימודי. זמן טוב להתחיל להשקיע בבריאות שלכם ולא לשכוח את הדיאטה והתזונה הנכונה.

תאומים
הילוכו האחורי של מרקורי מביא איתו יכולת לחזור לאנרגיה הטובה שלכם, ביחד עם חזרתה של הרומנטיקה. זמן טוב להיערך מחדש ומכל הבחינות.

סרטן
מרס עדיין במזל שלכם והאנרגיה שאיתו מאפשרת הרבה עשייה. מהשבוע הבא תשתנה המגמה ולכן כדאי להספיק כמה שיותר.

אריה
השמש, שליטת המזל שלכם, במזל עקרב ומביאה איתה דגש מיוחד על המעורבות הרגשית ונושאי בית ומשפחה. השקיעו בהם קצת יותר.

בתולה
נושאי חומר וכספים הופכים משמעותיים יותר עם מעברה של ונוס למזל מאזניים וזה בדיוק הזמן להתחיל להשקיע כמה שיותר בנושא.


מאזניים
חזרתה של ונוס אמורה לעשות לכם טוב וזה בדיוק הזמן לנצל אותה לפגישות חשובות, לשיחות משמעותיות ולהיכרויות חדשות שמתאימות לכם. קחו יוזמה.

עקרב
זה עלול להיות שבוע לא קל, בגלל זווית של ונוס עם פלוטו, שליט המזל שלכם. נסו שלא לשבור את הכלים כשאתם מאבדים שליטה. גלו איפוק.

קשת
כוכב סטורן במזל בתולה מתחיל לדרוש מכם גישה מעשית יותר ועשייה ממוקדת. מעברה של ונוס למזל מאזניים, מדגיש את הצורך להשקיע בצד החברתי ולעשות לכם חברים חדשים.

גדי
ונוס במזל מאזניים מביאה איתה זמן טוב לשיפור תדמית, להשקעה בהופעה חיצונית, לפרגון בנושאי קריירה ולדגש מיוחד על המלה אהבה. נסו להיפתח קצת יותר.

דלי
זהו זמן של פתיחות לרעיונות חדשים ודיאלוג שונה עם העולם. מיקומה של ונוס במזל מאזניים מביא איתו רעיונות לנסיעות והתפתחות אישית ושיחות עומק נפלאות על החיים.

דגים
הרגשות חזקים, אבל יש גם קושי לשמור על הגבולות ולא לאבד את הצפון. סטורן במזל בתולה שממול, מתחיל להראות נוכחות ולהביא איתו גישה רצינית ואחראית יותר. מעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully