וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן לא הצליחה להסיר את קללת סן סירו

3.11.2007 / 20:49

המילאנזים עדיין ללא ניצחון ביתי בליגה, לאחר תיקו מאופס מול טורינו. לאציו ממשיכה את התקופה הרעה עם הפסד ביתי לפיורנטינה

מילאן - טורינו 0:0

הרוסונרי הגיעו במצב רוח מרומם אחרי שמחצו את סמפדוריה 0:5 במחזור הקודם, וקיוו לשים קץ לדיבורים על היכולת העלובה שלהם בבית. אלא שהחמצות חוזרות ונשנות של החלוצים שלה, ותצוגה הירואית של שוער טורינו, מתיאו סרני, השאירו את המילאנזים שוב מאוכזבים מול הקהל הביתי. התיקו מציב את מילאן במקום השביעי, מרחק 10 נקודות מהמוליכה, אינטר. טורינו נמצאת במקום ה-12.

לאציו - פיורנטינה 1:0

לא נעים להיות אוהד לאציו בשבועות האחרונים. הביאנקוסלסטי היו זקוקים נואשות למשהו שישכיח את הזכרונות הכואבים מההפסד במחזור האחרון בדרבי ליריביתה השנואה, רומא, 3:2. אלא שהקבוצה שהגיעה לאולימפיקו היתה לא אחרת מאשר פיורנטינה, שנהנת מפתיחת עונה מוצלחת במיוחד, ונצחון הערב (שבת) היה מעלה אותה למקום השני בטבלה.

לאציו, שחסרה מספר שחקני הרכב, פתחה חזק, אך לא הצילחה לתרגם זאת לשערים. פיורנטינה איבדה בדקה ה-19 את אלסנדרו גמבריני שנפצע בירך, אך דווקא כשהאיטלקי היה מחוץ לקווים ופיורנטינה בעשרה שחקנים, החליט שוער לאציו, מארקו באלוטה, להעניק שער לאורחים. השוער ניסה להציל את הכדור מלצאת לקרן, ובטעות מסר אותו לג'יאמפלו פציני אסיר התודה, ששלח את הכדור לרשת הריקה.

החדשות הבאמת רעות מצידה של לאציו הן שגם בשבוע הבא לא הולכים להיות לה חיים קלים, כאשר היא תתארח בסאן-סירו, ותפגוש את האלופה ומוליכת הטבלה, אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully