וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר: "שיחקתם כמו ילדות בגן"

אריק רחמיאן

3.11.2007 / 19:35

הבעלים של הקבוצה מנתניה לא הצליח לעצור את עצמו, וזעם על שחקניו שלא הצליחו להכניע את קרית שמונה. גורמים בקבוצה: "צרפתי עושה הצגות"

לאחר שלושה נצחונות רצופים, מכבי נתניה נעצרה דווקא בקרית שמונה, עם תיקו נטול שערים. הבעלים דניאל יאמר, ששמר על פאסון לאחר הנצחון בשבוע שעבר נגד מכבי חיפה, לא הצליח להשתלט על עצמו, וזעם על השחקנים בחדר ההלבשה: "איך לא ניצחתם את קרית שמונה? זו פשוט בושה, התביישתי לראות אתכם היום", צעק יאמר.

אלא שזו היתה רק ההתחלה: "שיחקתם כמו ילדות קטנות. המשחק שלכם היה ממש דומה לבנות של גן ילדים", סינן הבעלים לעבר שחקניו ההמומים. "אני עוד שומע שחקנים שרוצים ללכת לשחק באירופה. מי שמשחק ככה בליגה מוטב שיפסיק לחשוב על חו"ל". אחד השחקנים בקבוצה, הגיב לדבריו של יאמר: "הכעס של דני אינו במקום ואינו ראוי. קורה שלא משחקים טוב. מה אנחנו, מכונות?".

בנתניה קיים כעס גדול על הקשר גיא צרפתי שהוגדר ע"י מספר שחקנים בקבוצה כ"בחור תיאטרלי שבא לסחוט מאיתנו כרטיסים צהובים". ההרגשה היתה זהה אצל כל השחקנים: "גיא שחקן מצויין ואני מכיר אותו הרבה שנים. שיתרכז בכדורגל. בושה וחרפה איך שהוא שיחק", אמר אחד השחקנים. "הוא כל המשחק חיפש לסחוט מאיתנו כרטיסים ולא הפסיק לדבר עם השופט". גורם בכיר בנתניה אמר היום: "זנו בונדאה לא יועמד לדין. הוא משחק אצלנו כבר שנה וחצי ומעולם לא ספג כרטיס אדום". אותו גורם המשיך והאשים את צרפתי בהרחקה: "גיא דרך לו בכוונה על הרגל ואז עשה הצגה כאילו שזנו הרג אותו.

כמו כן, קיים כעס גדול בנתניה על "התרגיל" של הנהלת קרית שמונה. בנתניה טוענים שהדשא הורטב בכוונה מה שגרם לשחקנים להחליק. גורם בנתניה אמר היום: "אלו טריקים של קבוצה מליגה א' ולא מתאימים לליגת העל". למרות שהצוות המקצועי חש אכזבה גדולה מהיכולת שהקבוצה הציגה היום, אומרים בנתניה כי "אם לא כבשנו מול קרית שמונה, זה רק מלמד על יכולתה המרשימה, ועל כך שהיא עוד תפתיע קבוצות רבות שישחקו נגדה". בנתניה הוסיפו כי לאחר בירור שערכו, השער שנכבש היה חוקי וגם לכך יש לא מעט טענות כלפי שיפוטו של חיים יעקב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully