וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי שלא יהיה נשיא ארה"ב

2.11.2007 / 9:30

סטיבן קולבר מערוץ "קומדי סנטרל" ניסה להתמודד על ראשות המפלגה הדמוקרטית בקרוליינה הדרומית. הוא נהדף, אך לא ויתר

המפלגה הדמוקרטית בקרוליינה הדרומית שבארצות הברית מסרבת להשתתף במערכון קומי בכיכובה. הודות לערנות מספקת, פסלה המפלגה ביום חמישי את מועמדותו של הקומיקאי המוביל סטיבן קולבר לראשותה.

"הוועידה העליונה של המפלגה נפגשה ביום ההחלטה בקולומביה, בשעות אחר הצהרים, על מנת לבחור את המועמדים שיפגשו בהצבעה הסופית וקולברט לא היה אחד מהם", אמר יושב ראש האסיפה הכללית ג'ו וורנר.

בעבר צוטט הקומיקאי קולבר כשאמר שלא יתמודד על ראשות המפלגה הרפובליקנית בגלל דמי ההרשמה הגבוהים הכרוכים בכך, העומדים על 35 אלף דולר. "התכוונתי להתמודד על נשיאות ארה"ב ומצאתי עצמי מתמודד על ראשות המפלגה הדמוקרטית בקרוליינה הדרומית אמר בתוכנית הקומית "הדו"ח של קולבר" שאף הגישה בעבורו את הטפסים.

אזרחות - כן, קמפיין - לא

ברשת CNN דווח כי מי שמעוניין להתמודד בבחירות, חייב לענות על שתי דרישות בלבד. האחת, החזקת אזרחות אמריקאית והשניה היא לקיים קמפיין גלוי וכולל בארצות הברית. "לא נראה שהוא מתכוון לנצח את הבחירות בכל רחבי ארצות הברית אחרי שיבחר מטעם קרוליינה הדרומית", אמרה קרול פלוואר יושבת ראש המפלגה וחברת האספה הכללית.

"הבנו שהוא מריץ קמפיין רק במדינה אחת של ארצות הברית ולכן נפסלה מועמדותו", הוסיפה פלאוור ואמרה כי "סטיבן קולבר לא עמד בדרישותינו בבירור. הוא גם אינו מוכשר דיו לתפקיד. תהיה זו טעות קשה וחמורה להפר את הכללים בעבורו".

במקביל להודעת הדחייה הודיע קולבר כי הוא מתכוון להתמודד על נשיאות ארצות הברית כמועמד דמוקרטי ורפובליקני במקביל. ביום ראשון השבוע הספיק הקומיקאי לחנוך קמפיין בו נראה ראש העיר קולומביה שמעניק לו את מפתח העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully