וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחוב המגנט

ענת קם

1.11.2007 / 13:49

ידיו הארוכות של יואל אסתרון הגיעו עד למערכת החדשות של וואלה! לא נשכח ולא נסלח. וגם, ירמי עמיר בפרידה מרגשת מגלובס

עובדי המיזם הכלכלי החדש של ידיעות אחרונות עברו היום (חמישי) למשרדים החדשים ברחוב הברזל בתל אביב. ידיות הדלתות במשרדי הדה יואל החדשים יעוצבו בצורת הספרה 1, שום קשר לאופירה אסייג.

המיזם ממשיך לשאוב לתוכו עתונאים מהמערכות השונות: גיא מיטל, כתב השטחים של ידיעות אחרונות מזה שמונה שנים, עובר להיות כתב לענייני אנרגיה ותשתיות במיזם החדש. אמיר טייג, כתב תקשורת בכיר ופרשן מאקרו במעריב, מצטרף אף הוא. טייג הגיע למעריב מ-The Marker לפני כחמש שנים. רונן וודלינגר, עורך במוסף העסקים של מעריב, יהיה ראש דסק במיזם החדש. וודלינגר, משפטן בהשכלתו, עבד במעריב כשנה וחצי וגם יניב דורנבוש ראש דסק במחלקת החדשות של וואלה! עוזב אותנו לטובת משכורת עתק אצל יואל אסתרון והוא ישמש עורך בעיתון המודפס. יניב, לפחות תביא עוגות שוות למסיבת פרידה.

התזוזות בעיתונים הכלכליים לא נפסקות ברחוב הברזל: עורך עמודי התרבות בגלובס ירמי עמיר עוזב את תפקידו. עמיר ערך את המדור בשנה האחרונה. בשיחה עם וואלה! ברנז'ה אמר עמיר: "לפני שנה הגעתי לגלובס כדי לשדרג את מדור התרבות שעד אז נפרס על פני שני עמודים בלבד. הצלחתי תוך שנה לעשות מהפך תרבותי ולשים את המדור על המפה. משני עמודים הגענו לחמישה-שישה עמודים חשובים, מעניינים ודעתניים ביום. בין השאר גייסתי כוחות כשרון מולדאבי מידיעות אחרונות ובועז כהן ממעריב. קיבלנו הרבה מחמאות, היינו תחרות אפילו לגלריה של הארץ. ייתכן שהמדור שעשיתי היה טוב ודומיננטי מדי עבור גלובס ואחרי שנה הגיע הזמן לחפש לי אתגרים חדשים. גלובס הוא מקום העבודה הכי נפלא שהייתי בו עד היום. הכרתי אנשים טובים ומוכשרים שמאוד אתגעגע אליהם."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully