וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רם וארליך לא יהיו בגמר גביע המאסטרס

31.10.2007 / 23:38

יונאס ביורקמן ומקס מירני ניצחו בסיבוב השני בפאריז והוציאו את צמד הטניסאים הישראלי מהמירוץ. דיוקוביץ' הפסיד, פדרר ונדאל ניצחו

צמד הטניסאים הישראלי, יוני ארליך ואנדי רם, לא ישתתפו השנה בטורניר גמר גביע המאסטרס בשנחאי - הטורניר המסכם של העונה. העובדה הזאת נקבעה הערב (רביעי) בעקבות ניצחונם של יונאס ביורקמן השבדי ומקס מירני מבלארוס, בסיבוב השני של טורניר המאסטרס בפאריז. אותו ניצחון 5:7, 1:6 על הצמד מלצר ופרי סידר לביורקמן ומירני לעקוף את הישראלים בדירוג ולהבטיח את מקומם בשנחאי. ארליך ורם יוכלו לנסוע לסין כמחליפים ואולי בכל זאת יוכלו להשתתף על חשבון זוג שיפרוש.

בטורניר היחידים בפאריז (על סך פרסים של 2 מיליון יורו), נרשמה הפתעה גדולה כשהמדורג 3 בעולם, נובאק דיוקוביץ' הסרבי, הפסיד לפאבריס סנטורו (39 בעולם). הצרפתי בן ה-34 זכה לדחיפה מהקהל הביתי ושייט לנצחון קליל, 3:6, 2:6 בשבעים דקות בלבד. זוהי הפעם השניה ברציפות שדיוקוביץ' מודח כבר בסיבוב הראשון של הטורניר, והוא ייאלץ לקוות לכושר מוצלח יותר בטורניר בשנגחאי, שייפתח בעוד כשבועיים.

רוג'ר פדרר, המדורג 1 בעולם, זכה כצפוי לפייט רציני מהענק הקרואטי איבו קרלוביץ', לפני שניצח 3:6, 6:4, 3:6. במשחק נוסף ניצח הבריטי אנדי מארי את יארקו ניימינן מפינלנד. הסקוטי, המדורג 12 בעולם, התקשה במערכה השניה, וכבר היה בפיגור של 4:1 , לפני שלקח חמישה משחקונים רצופים וניצח את המשחק, 3:6, 6:7 (5). מרכוס בגדאטיס הקפריסאי גבר על המדורג 13 איבן ליוביצ'יץ' 4:6, 6:7, וחיסל את סיכויו להעפיל לטורניר המאסטרס בשנגחאי. טניסאי נוסף שיחמיץ את המאסטרס הוא קרלוס מויה הספרדי, שהפסיד 6:4, 6:4 לדויד נלבדיאן.

במשחקים נוספים בסיבוב השני, המדורג 2 בעולם רפאל נדאל גבר בקלילות על פיליפו וולאנדרי האיטלקי 3:6, 1:6. המדורג 4 ניקולאי דוידנקו גבר על חואן מרטין דל פוטרו הארגנטינאי 6:7, 1:6. ריצ'ארד גאסקה ניצח בדרבי צרפתי את ג'ו וילפרד טסונגה 5:7, 6:7. סטניסלס וורינקה השוויצרי ניצח את חואן איגנסיו צ'לה הארגנטינאי (16 בטורניר) 3:6, 1:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully