וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מרגיש במועדונים כמו בלבנון"

31.10.2007 / 15:03

בראיון שהעניק לפני שנתיים וחצי, דיבר שגיא אור שנרצח הלילה בת"א על האלימות במועדונים. נעצרו 3 חשודים במעורבות ברצח

המשטרה עצרה שלושה חשודים במעורבות ברצח שהתרחש הלילה מחוץ למועדון ה"נייט" בתל אביב, בו נהרגו שגיא אור, 33, ורפאל רונן, בן 52. כך דווח בגלי צה"ל.

כתבת "הארץ", רוני זינגר חרותי מוסיפה:

המשטרה חושדת כי הרצח הכפול שהתרחש הלילה (רביעי) אחר חצות בכניסה למועדון ה"נייט" בדרום תל אביב, קשור לסכסוך אישי שהתפתח בין אחד הנרצחים לבין אדם אחר. כן נבדק הקשר בין האירוע הלילה לקטטה שהתפתחה ביום ראשון. אחד המאבטחים במקום סיפר ל"הארץ" כי לפני שלושה ימים היתה במקום קטטה גדולה: "היו מכות רצח, והמשטרה הגיעה למקום והפרידה בין הצדדים". הבוקר עיכבה המשטרה כמה חשודים במעורבות באירוע. צו איסור פרסום הוטל על הפרטים.

שני הנרצחים הלילה הם שגיא אור, בן 33, בעלי חברת האבטחה "בסט" שאיבטחה את המועדון, וכן רפאל רונן, בן 52, בעל פיצוצייה סמוכה. שני הנרצחים הם תושבי חיפה. בנוסף, נפצעו בירי הלילה שלושה בני אדם, אחד במצב קשה, ושני האחרים במצב קל.

אור התראיין לפני כשנתיים וחצי ל"הארץ" במסגרת כתבה שעסקה באלימות המופנית כלפי מאבטחי מועדונים, והציג צלקות שצבר במהלך עבודתו. "אנחנו עובדים בתוך זירת קרב, אין דרך אחרת לומר את זה", אמר אז אור, "שירתתי בלבנון שלוש שנים ואני מוכרח לומר שלא פעם אני מרגיש במועדונים את אותה תחושה. כמו בלבנון, אני אומר לעצמי שאם עבר הלילה בשקט ולא פגעו בי, אני צריך להיות שמח. וכמו אז, גם עכשיו אני זוכר שהשקט הוא תמיד מתוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully