וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נחטף ועבר התעללות קשה

עדיה-אמרי אור

31.10.2007 / 15:02

חברתו לשעבר, שהשתתפה בחטיפה, חשדה כי גנב ממנה כסף. המשטרה עצרה 7 חשודים, שהתעללו, הכו ואף ניסו לרצוח את הקורבן

המשטרה עצרה שבעה חשודים, מהם שתי נשים, קטין בן 17 וארבעה גברים נוספים בחשד שחטפו, ניסו לרצוח והתעללו קשות במשך יומיים בחייל צה"ל בן 26. על פי החשד, מסכת ההתעללות החלה לפני שבועיים, על רקע טענת חברתו לשעבר, הנמצאת בין העצורים, כי לפני שנפרדו גנב ממנה כסף ותכשיטים.

ממרחב השפלה במשטרה נמסר לוואלה! חדשות כי לאחר פרידתם, הזמינה אותו החברה לשעבר לביתה בטענה שהיא מתגעגעת אליו. לאחר שהגיע לביתה, פגש שם חמישה מהחשודים, בני משפחתה ומכר נוסף, שתקפו אותו, הכו אותו והתעללו בו תוך השפלה קשה. עוד עולה, כי החשודים אף הכריחו אותו לחתום על מסמכים שונים שתוכנם טרם ידוע. לאחר מכן נלקח החייל, כאשר הוא כפות, לכיוון השטחים בעוד שהם מאיימים כי בכוונתם לרצוח אותו ואף מנסים לממש את איומם. בשלב מסוים אף איימו להעבירו לפלסטינים.

כאשר התקרבה החבורה לאזור אשקלון, פנו כלי הרכב לאזור חוף הים ושם המשיכו בהתעללות, במכות ובניסיונות להרגו. בשלב מסוים התחייב בפניהם החייל להשיב את כספה, למרות שמהחקירה עולה, כי לא גנב ממנה כלום וזאת על מנת שישחררו אותו. החייל הפצוע והחבול שוחרר לדרכו. במעשה ההתעללות הקשה, השתתפה על פי החשד גם אמה של חברתו לשעבר.

לאחר ששוחרר פגש החייל במתעללים בשנית מסיבה לא ידועה. הם פצחו בסדרת מעשים קשה נוספת שבסופה השליכו אותו לרחוב כשהוא פצוע וזקוק לטיפול רפואי. עם סיום הטיפול, הגיש החייל תלונה במשטרת ראשון לציון. בחקירתם הודו חלק מהחשודים במיוחס להם ואחרים קשרו עצמם לאירוע הקשה. בהמשך היום הם יובאו להארכת מעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully