וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיסני וורלד

עומר רבין

30.10.2007 / 20:23

עומר רבין התקשה להחליט לאיזה מקהלי היעד של "לפגוש את הרובינסונים" הוא משתייך, אבל בדיסני כמו בדיסני, מכוונים לכולם

"לפגוש את הרובינסונים", להיט הדיסני מחופשת הפסח האחרונה, הוא אולי אחד הסממנים המובהקים למגמה החדשה של סרטי האנימציה: ממש כמו "משפחת סופר על" או "למצוא את נמו" לפניו, ואולי אפילו יותר מהם, גם הוא מנסה לכוון הכי גבוה שאפשר: אל ההורים

אלה שגדלו על "בחזרה לעתיד" ופינטזו על מסע בזמן, יכולים באמצעות הסרט החמוד והבאמת מושקע הזה להעביר את המסורת גם לילדים.
הסרט, שעושה שימוש בטכנולוגיית האנימציה התלת-מימדית החדשה של דיסני, ממש כמו "משפחת סופר על", מגולל את סיפורו של לואיס, חנון חביב שממציא המצאות להנאתו ומוצא עצמו על מכונית מעופפת בדרך אל העתיד כשהוא בדרכו לפגישה עם משפחתו המוזרה והקומית – הרובינסונים.

לא לילדים בלבד

לא במקרה שם הסרט מזכיר את "לפגוש את ההורים", סדרת סרטי הקומדיה המצליחה מהשנים האחרונות: עושה רושם שהפעם לקחו שם בדיסני הכי רחוק שאפשר את הרצון לכוון למשלמי הכרטיסים המבוגרים: הדיאלוגים השנונים כוללים אינספור בדיחות על קפה, זוגיות, חיי משפחה ושאר נושאים שהחיבור המיידי שלהם לילדים אינו מובן מאליו, אבל הם יעלו בקלות חיוך או שניים בקרב המבוגרים על הספה.

האנימציה המושקעת, הרעיונות היצירתיים להמצאות מקוריות, הדמויות הצבעוניות והקריקטורות (כולל תמנון עם שש זרועות – למי שחשב שהסימפסונ'ס המציאו את המוטציות עם 'ספיידר פיג'...), ואפילו העלילה שמצליחה להיות אמינה, רציפה ולעיתים גם מרגשת – כל אלה מצדיקים בהחלט את הצפייה בסרט האנימציה הזה, למרות מספר קטעים "מתים" שבהם הקצב הרצחני של הסרט נשחק ומשאיר את הצופים הצעירים מעט משועממים.

מתכון מוצלח מאוד לערב משפחתי

כמיטב המסורת, גרסת הDVD כוללת גם לא מעט פינוקים בהן סצינות שהורדו בעריכה (רובן מסיבה מוצדקת – אנימציה מצויינת אבל חוסר שייכות ממשי לעלילה), מבט מעניין מאוד מאחורי הקלעים של יצירת הסרט וגם משחק אינטראקטיבי, אבל גולת הכותרת הנחמדה באמת היא הצדעה קלילה, מעניינת וצבעונית למדע תחת הכותרת "המצאות שעיצבו את העולם" שמציגה המצאות קצת יותר שפויות מאלה של לואיס, גיבור הסרט, אבל עדיין בקריצה ובהומור.

לסיכום, "לפגוש את הרובינסונים" הוא מתכון מוצלח מאוד לערב משפחתי סביב המסך – עם אווירה נוסטלגית להורים, הומור מתוחכם לאחים הקטנים ואנימציה מושקעת ונפלאה לזאטוטים.
אה, כן – ועם כל הכבוד לטלי אורן המצויינת, תומר שרון המשעשע ושרית וינו-אלעד המוכשרת: באופן לא-מפתיע-בעליל – תרשו לנו להמליץ לכם לבחור בפס הקול המקורי של הסרט...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully