וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: מטח פצמ"רים לעבר עוטף עזה

עדיה אמרי אור

30.10.2007 / 18:39

פצמ"רים נחתו במושב נתיב העשרה, במקום חמישה נפגעי הלם ונזק רב לרכוש. "אנחנו כבר רגילים למצב הקשה"

חמש פצצות מרגמה נחתו הערב במושב נתיב העשרה. על פי דיווחים, כוחות ההצלה הגישו טיפול רפואי לחמישה נפגעי הלם. נזק רב נגרם לרכוש.

זמן קצר לאחר מכן הופעלה מערכת 'צבע אדום' המתריעה מפני פגיעת רקטות קסאם בשדרות. במקום נשמע פיצוץ אך אין עוד מידע נוסף. דובר עיריית שדרות מסר לוואלה! חדשות כי לא ידוע על נפגעים. הבוקר נחתו 2 רקטות בשטחים פתוחים במערב הנגב.

"אשתי הצילה את חיי הבנות"

שייקה שקד, שבביתו נפלו 2 מהפצמ"רים, אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי "מדי כמה ימים יש לנו סדרת נפילות של פצמ"רים באזור. צריך להודות שהפלסטינים מכוונים יפה פוגעים יפה. הפעם פשוט היה תורי".

על רגעי הפגיעה סיפר "אשתי, הבנות שלנו והנכדה היו בבית. אני הייתי בעבודה. אחרי שהפצמ"ר הראשון התפוצץ אשתי לקחה את הנכדה והילדות למרתף. ואכן, הפצמ"ר השני פגע בסלון, היא הצילה את חייהן בהחלטה מהירה של רגע.

"עכשיו הסלון נראה רע. החלונות, המשקופים, הזכוכיות, הליכון והכורסאות, הכל שבור. אשתי בסדר גמור, היא, הילדות והנכדה עברו את זה בגבורה. הילדים שומעים את הפיצוצים יום יום, כך שאין מה להסביר להם. זה לא פיצוץ ראשון, הם כבר שמעו עשרות פיצוצים ליד האוזן. אנחנו כבר רגילים למצב הקשה, זו הפתעה רק למי שקורא על הסיפורים באינטרנט. לא לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully