וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברק ופיאד יפקחו על מפת הדרכים

ניר יהב

30.10.2007 / 12:45

"אל-חיאת": וועדה ישראלית-פלסטינית-אמריקאית יוודאו את ביצוע השלב הראשון של מפת הדרכים. אבו מאזן ייפגש עם מובארק

וועדה ביטחונית פלסטינית-ישראלית-אמריקאית הוקמה כדי לפקח אחרי ביצוע השלב הראשון של מפת הדרכים. לפי הדיווח בעיתון "אל-חיאת" היוצא לאור בלונדון, בראש הצוות הפלסטיני יעמוד ראש הממשלה סלאם פיאד, בראש הצוות הישראלי יעמוד שר הביטחון אהוד ברק ובראש הצוות האמריקאי יעמוד המתאם הביטחוני האמריקאי ברשות קית' דייטון.

אתמול נפגש יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן עם אמיר כווית, השייח' סבאח אל-אחמד אלסבאח. לאחר הפגישה מסר דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רודיינה, לסוכנות הידיעות הצרפתית כי אבו מאזן עדכן את האמיר סביב ההכנות לוועידת אנאפוליס. "הישראלים עדיין מסרבים לקבל את לוח הזמנים בנוגע לסוגיות פתרון הקבע. ההתקדמות הרצויה חייבת לכלול השגת מסמך לפתרון הסוגיות הללו".

"אבו מאזן ממורמר מאולמרט"

בתוך כך יצא אבו מאזן לקהיר והיום הוא ייוועד עם נשיא מצרים חוסני מובארק. השגריר הפלסטיני במצרים מסר כי השניים ידונו במשא ומתן בין הוועדה הפלסטינית לישראלית שהוקמו במטרה לגבש טיוטה לפני וועידת השלום.

העיתון מדווח עוד כי ראש הממשלה אהוד אולמרט ואבו מאזן הגיעו בפגישתם ביום שישי ל"הבנות מסויימת" בעניין מספר נקודות מחלוקת. מקורות מסרו לעיתון כי אבו מאזן חש מרמור כבד לאור "התנהגותו הדו-פרצופית של אולמרט. ראשית הוא מביע נכונות לייצר אופק מדיני לפני וועידת אנאפוליס, ולאחר מכן הוא מטיל סנקציות על עזה". לפי הדיווח, אבו מאזן צפוי לעדכן את מובארק בפרטי פגישתו עם אולמרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully