וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולמרט ושרון חלו כי פגעו בפלסטינים"

ניר יהב

30.10.2007 / 10:14

אזרחים פלסטינים בעזה שקרוביהם נהרגו מאש צה"ל, מאמינים כי תפילותיהם הביאו למחלותיהם הקשות של אולמרט ושרון

לצד הקיצוניים בישראל, הטוענים כי שרון ואולמרט חלו בשבץ וסרטן בגלל שחילקו את הארץ וביצעו את תוכנית ההתנתקות, מסתבר שהאמונה בעין הרע לא פסחה גם על הצד הפלסטיני. מספר אזרחים פלסטינים בעזה מאמינים כי "אולמרט ושרון חלו במחלות קשות בגלל פגיעתם באזרחים פלסטינים". האזרחים סיפרו כי רק לאחר שקיללו את ראש הממשלה בהווה וראש הממשלה לשעבר, הם חלו בשבץ ובסרטן.

אום-מוחמד, אישה כבת שישים, אמרה לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא לאור בלונדון, כי לאחר כל פעולה צבאית שבמהלכה נהרגו אזרחים פלסטינים היא קיללה את בכירי הממשל הישראלים.

אשה אחרת סיפרה לעיתון כי לאחר שאחיה נהרג בשנה שעברה מירי כוחות צה"ל ברצועת עזה, היא איחלה לאולמרט ייסורי תופת. "כשראיתי את הדם של אחי החלטתי להתנקם במי שרצח אותו. ביקשתי מאללה שייעתר לבקשותינו. לפני זמן מה חלה שרון ועכשיו אולמרט חולה – זה בעקבות תפילותינו".

לאחר שהודיע אתמול על כך שהוא חולה בסרטן הערמונית, שיגרה הנהגת הרשות הפלסטינית איחולי החלמה לאולמרט. "אנו מאחלים לו החלמה מהירה", אמר חבר צוות המשא ומתן הפלסטיני סאיב עריקאת. "אנו מקווים להמשיך את שיתוף הפעולה עמו לקראת פתרון שתי המדינות, שיביא לסיום הכיבוש הישראלי שהחל בשנת 1967".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully