וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג: נקווה שהפלסטינים יבואו לעודד אותנו

23.9.2001 / 11:18

קפטן נבחרת אוסטריה שוכנע להגיע לישראל: אני מאמין שהבטחון שלנו יהיה מקסימלי. הערכות באוסטריה: המשחק יתקיים בישראל, פיפ"א תחליט מחר. נותרו 4,000 כרטיסים

קפטן נבחרת אוסטריה, אנדראס הרצוג, שוכנע להגיע לישראל אחרי שהיה ממובילי המאבק להעביר את המשחק מאיצטדיון ר"ג, כך מפרסם העיתון מעריב. הרצוג אמר לעיתונאים אוסטרים: "אני מאמין שהביטחון שלנו בישראל יהיה מקסימלי, אני מעדיף לא להגיע לשם, אבל אם פיפ"א תחליט לא תהיה ברירה".

בתגובה לדברי ערפאת, שהבטיח את שלום האוסטרים, אמר הרצוג: "אני מקוה שהפלסטינים יבואו לעודד אותנו". הרצוג, שמשחק בורדר ברמן הגרמנית, נעדר ממשחקי הקבוצה בתקופה האחרונה ולא שיחק אמש בהפסד 4:0 לשאלקה.

פיפ"א תודיע מחר היכן ייערך המשחק. באוסטריה גוברים ההערכות שהמשחק ייערך בישראל, זאת לאחר שהמשקיף האוסטרי במשחק בין הפועל ת"א לגזיאטפספור הודיע שהמשחק עבר בשלום ללא שום אירועים מיוחדים. אוטו באריץ', מאמן הנבחרת התחיל אתמול בשיחות עם שחקניו במטרה לשכנע אותם להגיע לישראל.

מההתאחדות לכדורגל נמסר כי נותרו רק 4,000 כרטיסים למשחק, זאת לאחר האטה בקצב המכירות בשל החג ובשל אי הידיעה אם המשחק יתקיים בר"ג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully