וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים המוסלמים נגד אחמדינג’ד

29.10.2007 / 18:25

בכיר בארגון אמר לעיתון אל חדת’, שהצהרות נשיא אירן לפיהן יש למחוק את ישראל מהמפה מזיקות לערבים. בעבר רמז: נכיר בישראל

בארגון האחים המוסלמים במצרים אומרים כי הצהרותיו של נשיא אירן מחמוד אחמדינג'ד, לפיהן יש למחוק את ישראל מהמפה, פוגעות באומה הערבית ובאומה המוסלמית.

בעיתון אל-חדת' היוצא לאור בגליל נכתב כי ראש הלשכה המדינית של הארגון, עיסאם אל-עריאן, אמר, שהשפה של אחמדיניג'ד לא מסייעת למאבק הפלסטינים לשוב לאדמות שנגזלו מהם. בקול ישראל דווח, כי אל-עריאן הביע את הסתייגותו מועידת אנאפוליס, ואמר כי גם היא לא תסייע לפלסטינים.

"נכבד את הסכמי השלום"

כתב וואלה! חדשות ניר יהב מוסיף:

לפני כשבועיים טלטל אל-עריאן את העולם הערבי לאחר שרמז כי אם תנועתו תשיג את השלטון במצרים, היא תכיר בישראל. לדבריו, כל ממשלה נבחרת חייבת לכבד את ההסכמים עליהם חתמה הממשלה הקודמת ובכלל זה הסכמי השלום עם ישראל. כצפוי, אל-עריאן הכחיש כי אמר את הדברים ואמר כי דבריו הוצאו מהקשרם. "תנועת האחים המוסלמים לעולם לא תכיר בישראל", הדגיש מאוחר יותר.

את הדברים הללו אמר אל-עריאן לאחר ששוחרר במפתיע מבית הכלא במסגרת מאבק השלטון נגד התנועה. בראיונות לתקשורת מתח אל-עריאן ביקורת על עמדות תנועתו. האיסור להכיר בישראל הוא אחד האיסורים החמורים החלים על חברי תנועת האחים המוסלמים ולפיכך הצהרתו של אל-עריאן נחשב כ"פצצה פוליטית" במצרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully