וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק: האוצר שגה בניהול המו"מ עם המורים

ספי קרופסקי

29.10.2007 / 16:54

שר הביטחון ביקר את האוצר על שלא ניהל מו"מ עם שני הארגונים, אך גיבה את תמיר. על ההליך המדיני: יש התעניינות עצומה בעולם

שר הביטחון אהוד ברק אמר, כי עד כה שגה משרד האוצר בדרך שבה ניהל את המשא ומתן עם המורים. לדברי ברק, "יש הכרח שמשא ומתן מסוג כזה יהיה מקביל". הוא הוסיף כי גם "על ההסכם שיושג להחתם בו זמנית עם שני הארגונים".

ברק, שדיבר בישיבת הסיעה של מפלגת העבודה, הבהיר כי למרות הביקורת על האוצר, הוא נותן גיבוי מלא לשרת החינוך יולי תמיר. בנוסף, הדגיש שר הביטחון את הצורך בפתרון מהיר למשבר. לדבריו, "אין לנו אוצר טבע גדול יותר מהתלמידים שלנו. על כל ילד שישאר מאחור המדינה תשלם בריבית. על ראש הממשלה ושר האוצר צריכים לפעול מידיית ולא לצאת מהחדר עד שמגיעים להסכם".

בישיבת הסיעה ברק התייחס גם להתהליך המדיני וללחימה ברצועת עזה. לדבריו, ישנה התעניינות עצומה בעולם בנוגע לתהליך המדיני בין ישראל לפלסטינים. עם זאת, ערב הוועידה באנאפוליס הוא הפגין זהירות מסוימת, באומרו כי "חשוב מאוד שהתהליך המדיני יתנהל באחריות מקסימלית. צריך כעת להשקיע כל קמצוץ של מחשבה כדי למנוע נפילה מיותרת למהמורות".

בהתייחסו לפעילות צה"ל ברצועה אמר שר הביטחון כי "בעזה ובאיו"ש מתנהלת לחימה רצופה ועיקשת בטרור. למאבק הרצוף יש הישגים חשובים מאוד ולעיתים יש גם מחיר. הלילה איבדנו את אהוד אפרתי. המאבק ימשך בחודשים הקרובים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully