וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר הודי: לא כיניתי פוליטיקאים תרנגולות

29.10.2007 / 16:54

רונן סן, שגריר הודו לארה"ב, התנצל לאחר שצוטט באתר אינטרנט כאומר שהמתנגדים לעסקת הגרעין הם כמו "תרנגולות חסרות ראש"

שגריר הודו בארצות הברית, רונן סן, התנצל היום באופן רשמי בפני הפרלמנט בארצו, בניסיון לסיים פרשה שהחלה באוגוסט. סן התראיין אז לאתר אינטרנט הודי, ואמר בראיון כי חברי הפרלמנט המתנגדים לעסקת הגרעין בין הודו לארצות הברית הם כמו "תרנגולות חסרות ראש".

דבריו של סן גרמו לזעם בפרלמנט ההודי, וכמה מחבריו דרשו שהממשלה תחזיר את השגריר. סן הסביר כי ההערה נאמרה שלא לציטוט, וכוונה אל עיתונאים ולא אל פוליטיקאים כלשהם. למרות זאת, הוא אמר שהוא מתנצל אם הציטוט פגע ברגשותיו של מישהו.

ואולם, לא כל היועצים המשפטיים של הפלרלמנט הסתפקו בהתנצלות, וסן זומן לשיחות בבית התחתון ובעליון. "הוא התנצל באופן מלא וללא תנאים. הנושא סגור עכשיו", אמר אחד מהמשפטנים בוועדה של הבית התחתון, שביקש להתראיין בעילום שם, כיוון שהבית התחתון עדיין לא פרסם את החלטתו באופן רשמי.

בראיון לאתר rediff.com, סן השתלח בחברי הפרלמנט שהעבירו ביקורת על עסקת הגרעין האזרחי. ההתנגדות לעסקה כמעט הפילה את הממשלה בהודו. "הנשיא אישר את העסקה, והממשלה אישרה את העסקה", ציטט האתר את סן. "אז למה כולם מתרוצצים כמו תרנגולות חסרות ראש, מחפשים הערה מכאן או משם, מחפשים סערות בכוסות תה?".

סן, כאמור, הסביר כי ההערה כוונה אל העיתונאים ולא אל חברי הפרלמנט המתנגדים לעסקה השנויה במחלוקת, וכי היא נאמרה שלא לציטוט. ואילו האתר מסר בתגובה כי כל מה שנאמר לכתב שלו בוושינגטון נאמר לציטוט, וכי הוא עומד מאחורי הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully