וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוועידה לא תידחה בשל מצב אולמרט"

ספי קרופסקי וניר יהב

29.10.2007 / 19:13

רייס הוסיפה שתבקר באזור כמתוכנן בשבוע הבא למרות הגילוי על גידול סרטני בגופו של אולמרט. ברק: בטוח שרה"מ ימשיך לתפקד כרגיל

שרת החוץ האמריקאית [[קונודליזה רייס]] התקשרה הערב (שני) לראש הממשלה אהוד אולמרט ואיחלה החלמה מהירה. דובר משרד החוץ האמריקאי, שון מקורמק, אמר כי אין בכוונת הממשל לדחות את כינוס ועידת אנאפוליס. בהודעת משרד החוץ האמריקאי נאמר גם כי רייס תבקר באזור בשבוע הבא כמתוכנן כחלק מההכנות לקראת הוועידה.

בעקבות הודעתו של ראש הממשלה [[אהוד אולמרט]] היום כי הוא סובל מגידול סרטני בערמונית, הגיבו גורמים בארץ, ברשות הפלסטינית ובעולם ומסרו לו איחוליי החלמה מהירים.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, שדיבר בישיבת סיעת הליכוד, סיפר כי דיבר עם ראש הממשלה ואיחל לו רפואה שלמה. לדברי נתניהו, " יש סערות פוליטיות ואי הסכמות אבל בעניין האנושי והאישי הזה אני חושב שכולנו מאוחדים".

גם שר הביטחון אהוד ברק, שדיבר בישיבת סיעת העבודה אמר , כי הוא מצטרף לאיחולי ההחלמה. ברק גם הביע את בטחונו בכך שראש הממשלה ימשיך לתפקד כרגיל.

חבר הכנסת אחמד טיבי (רע"מ-תע"ל), שחברי כנסת רבים פנו אליו לשאול את דעתו המקצועית כרופא אמר כי "ראש הממשלה נהג כראוי וגילה לציבור את מחלתו למרות העדרו של חוק מחייב", והוסיף כי "מחלתו ניתנת לריפוי".

איחולי החלמה מהפלסטינים

חברי כנסת נוספים שמסרו לאולמרט איחולי החלמה היו זהבה גלאון (מרצ), איתן כבל (עבודה), ורובי ריבלין (ליכוד) שהגיש לאחרונה הצעת חוק לחיוב שקיפות בדבר מצבו הבריאותי של ראש הממשלה.

גם ברשות הפלסטינית שיגרו איחולי החלמה לראש הממשלה. "אנו מאחלים לו החלמה מהירה", אמר חבר צוות המשא ומתן הפלסטיני, סאיב עריקאת. "אנו מקווים להמשיך את שיתוף הפעולה עמו לקראת פתרון שתי המדינות, שיביא לסיום הכיבוש הישראלי שהחל בשנת 1967".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully