וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 17 נרצח במהלך קטטה

עדיה אמרי אור

29.10.2007 / 7:07

צוות מד"א קבע את מותו זמן קצר לאחר שנמצא במרכז המסחרי של הרצליה. המשטרה עצרה מספר נערים החשודים במעורבות

נער בן 17 נדקר למוות הלילה בהרצליה במהלך קטטה שפרצה בין נערים. גופתו, ועליה סימני דקירה, נמצאה על ידי צוות מד"א שהגיע למקום וקבע את מותו. כוחות משטרה גדולים סגרו את הזירה והרחיקו עוברי אורח שהתגודדו במקום. הנער, תושב שכונת שביב, נמצא ברחבה של מרכז מסחרי ברחוב בר כוכבא בשכונת נווה ישראל.

ממד"א ירקון נמסר לוואלה! חדשות כי למוקד החירום התקשר אדם שלדבריו חלף במקום ולא הכיר את הנערים. "הצוות שלנו הגיע לזירת האירוע וגילה את הנער כאשר הוא מחוסר הכרה ונשימה. כל פעולות ההחייאה לא הועילו ומותו נקבע במקום".

"במהלך הלילה עצרנו מספר נערים שהיו מעורבים בקטטה, אבל הרקע לקטטה עדיין אינו ידוע בשלב זה", סיפר מפקד מרחב ירקון, תת-ניצב מוטי כהן. לדבריו, בארוע לא היה מעורב אלכוהול. "אני מבין שיש במשטרה קולות שקושרים את האירוע לשביתת המורים, אבל אני לא יכול לקשור את הארוע ישירות לשביתה. לעומת זאת, אנחנו מבחינים בעליה במקרי הפשע והאלימות בעת השביתה".

לעומתו, סנ"צ יצחק גטוניו וקציני משטרה נוספים תלו את האחריות לארוע בשביתת המורים העל-יסודיים. "הנערים משוטטים בלילות ברחובות ובאזורי המסחר והתעשייה ואין עליהם כל בקרה. זו תרבות רחוב אלימה ומסוכנת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully