וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן ארז: פסימי לגבי הגישור עם שרת החינוך

גידי ויניש

29.10.2007 / 5:13

לדברי יו"ר ארגון המורים, השביתה תיפתר רק בהתערבות רה"מ. יו"ר ההסתדרות איים ב"צעדי הזדהות" אם לא יושג הסדר תוך שבוע

יו"ר ארגון המורים [[רן ארז]] הביע פסימיות מהליך הגישור שיחל היום (שני) בינו לבין שרת החינוך יולי תמיר. לדבריו, הפתרון למחלוקת יכול להיות מושג רק על ידי התערבותו של ראש הממשלה אהוד אולמרט. קודם לכן, הודיע יו"ר מרכז השלטון המקומי, עדי אלדר כי הוא ישמש כמגשר בין הצדדים.

יו"ר ההסתדרות [[עופר עיני]] הציע אתמול הצעת פשרה בין ארגון המורים לממשלה, לפיה משכורות המורים יגדלו ב-26%, ובתמורה יועלו בהסכמה שעות ההוראה של המורים. בקול ישראל דווח, כי לפי הצעתו של עיני, הגידול במשכורות המורים יגדל בהדרגה לאורך חמש שנים. יו"ר ארגון המורים רן ארז הודיע כי פרטי הצעת הפשרה מקובלים עליו.

במסיבת העיתונאים הזהיר עיני כי אם לא יושג הסדר בין ארגון המורים למדינה עד סוף השבוע, ההסדתרות תנקוט בצעדי הזדהות עם המורים. גורמים בהסתדרות אמרו כי ייתכן וההסתדרות תכריז על סכסוך עבודה כללי במשק". ב"הארץ" דווח ,כי "השביתה במשק תכלול שורה של שירותים שמעניקים נמלי הים, משרדי הממשלה, הרשויות המקומיות ורכבת ישראל".

בתוך כך, מאות תלמידים והורים הפגינו אמש בכיכר רבין בתל אביב נגד המשך השביתה. יושבת ראש מועצת התלמידים בגימנסיה הרצליה ענת ליכטנשטיין אמרה בשיחה עם וואלה! חדשות: "אנו רוצים שיחזירו לנו את השעות שגזלו לנו". לדבריה, "הגיע הזמן שיקשיבו לנו ויעשו מעשה". הפגנות דומות נערכו גם במוקדים שונים ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully