וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע - החיוך חוזר

יאיר טריבלסקי

28.10.2007 / 17:47

השבוע יאיר טריבלסקי שמח לבשר שמרקורי חוזר להילוך רגיל ואיתו השלמת סגירת מעגלים והסתכלות קדימה

לא מעט קורה בשמים השבוע (שבין 28 באוקטובר ל-4 בנובמבר). לאחר כשלושה שבועות של סחרחורת, כוכב מרקורי חוזר להילוך רגיל, ונוס חוזרת לעצמה ומתחצפת לפלוטו והשמש כורתת ברית זמנית עם מרס ואורנוס ומניפה משולש גדול בשמים.

האלמנט המשמעותי של השבוע הוא חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו, להילוך רגיל במזל מאזניים. ואכן, שלושת השבועות האחרונים, בהם התחיל מרקורי את הילוכו האחורי במזל עקרב והמשיך לתוך מזל מאזניים, היו חזקים מהרגיל עבור רבים מאיתנו. המסלול הכוכבי שבין אמצע מזל מאזניים לאמצע מזל עקרב, נקרא ויה קומבוסטה, דרך לא קלה שמפגישה אותנו עם המעבר ממזל מאזניים המואר למזל עקרב האפל ותת- המודע שקשור אליו.

במקרה הזה, חזר מרקורי בהילוך אחורי במסלול הזה, מעקרב למאזניים, מאפשר לגעת במקומות עומק מדהימים הקשורים לחיים ולמוות וכעת הוא מתחיל לנוע קדימה. נראה שרבים מאיתנו נגעו בעקיפין בנושאים אלה, הרהרו במשמעות החיים והשיחות שנוהלו עכשיו הצטיינו בדגש מיוחד על אלמנטים של חיים, מוות והתחדשות. זה גם היה זמן לנקות משקעים רגשיים הקשורים לנושאים אלה, להתמודד עם רגשות שליליים שצפו ועלו אחרי שזמן רב לא יצאו מאחורי הקלעים וכעת עם חזרתו של מרקורי להילוך רגיל, אפשר יהיה לראות מה למדנו ואיזה תובנות קיבלנו בנושאים אלה, כמו גם איך נשלב אותן עכשיו בחיי היומיום שלנו.

מיקומה של השמש בעקרב ושל מרקורי במאזניים, מראה על פרק זמן קצר ומעניין שבו נרגיש כולנו תחושות עוצמתיות בגוף, אך יקשה עלינו דווקא עכשיו לשתף בהם אחרים. רק בעוד כשבוע בערך, כשיחזור מרקורי למזל עקרב, אפשר יהיה גם לדבר לא רק על מה שעברנו, אלא גם על התוכניות העתידיות שלנו לתקופה הקרובה. אולם כעת, יותר מכל דבר אחר, אפשר להשלים את סיום תהליך סגירת המעגלים והסתכלות קדימה. כעת, אפשר סוף סוף לחתום על חוזים, לנהל דיאלוג פורה ואפילו להסתכל בעיניים ולדבר על אהבה, מבלי שיחשבו שזו מניפולציה. כן, הגיע הזמן לתקשורת כנה, ישירה ובגובה העיניים. מי בעיקר יושפע ממיקומו של מרקורי זה? מזלות תאומים, בתולה, מאזניים וטלה.

הזוית הרגשית של השבוע

ונוס יוצאת לאיטה סופית בתחילת השבוע מזוית העימות עם אורנוס ונראה שחוסר הסבלנות שלנו מתפוגג לאיטו. אבל כבר בהמשך השבוע יוצרת ונוס זוית פעולה עם פלוטו, אלמנט שמביא איתו מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שקשור לרגשות וליחסים שבינו לבינה ואפילו דיאלוג לא קל עם אחראים בשטח. נדמה שהמעורבות הרגשית שלהם מונעת מכם לראות עכשיו את כל התמונה ואתם פועלים מהבטן במקום מהראש. דרמות וסערות ביחסים, מאבקי כוח קטנים וגדולים ומתן עדיפות לצד היצרי ביחסים על פני ההרמוניה והאהבה הרגועה, גם הם חלק מהזוית הזו. לכן חשוב לגלות איפוק כשהפתיל הקצר שלכם מבקש להתפרץ ולא להיסחף למקומות שיהיה לכם קשה לחזור מהם מאוחר יותר. הזוית תגיע לשיאה בשבוע הבא, אבל כבר לקראת סוף השבוע הזה אפשר יהיה לראות את תוצאותיה בשטח. מי בעיקר עלול להיפגע ממנה? מזלות שור, מאזניים, עקרב ובתולה.

תצורת משולש גדול והרמוני בשמים

זוהי תצורה דמיונית שאפשר לראותה רק כשבוחנים את מפת השמים של השבוע, שבה יוצרים השמש, אורנוס ומרס תצורת משולש, כשבינם לבין האחרים יש רק זויות הרמוניות. התצורה הזו, שנחשבת לאחת מהתצורות ההרמוניות ומביאות המזל, מלווה אותנו השבוע ומה שמעניין בה - שהיא מאחדת בתוכה כמה אלמנטים אקטיביים ביחד ומאפשרת להם לפעול במשותף. אולי משום כך, השבוע הוא זמן מצוין להתחיל ולהזיז דברים וליהנות משפע ההרמוניה האקטיבית הזו. מה גם שכוכב מרקורי מתחיל סוף סוף לנוע קדימה, אלמנט שמביא איתו יכולת משופרת של תובנות כאלה ואחרות, מסעות שכנוע מוצלחים ויכולת שיתוף של אחרים בתוכניות שלכם. מי בעיקר יושפע מהמשולש ההרמוני הזה? מזלות אריה, דלי, וטלה.

מה צפוי למזלות השונים?

טלה
מרס יוצר זויות אופטימיות בשמים, שמאפשרות עבודה ויצירתיות, אבל בשיתופי פעולה עם אחרים. אל תפעלו לבד.

שור
מתחים עלולים לעלות מאמצע השבוע ולהתגבר לקראת סופו. נסו להיזהר שלא לריב עם הסביבה וסעו בזהירות.

תאומים
סוף סוף מתחיל מרקורי לנוע קדימה והגיע הזמן לחשוב לא רק חיובי, אלא גם אקטיבי ובעיקר בונה. קדימה.

סרטן
מרס שוהה עדיין במזל שלכם ומאפשר פעילות נאה, בתנאי שלא תעלו על בריקדות כשדברים לא קורים כפי שאתם רוצים.

אריה
השמש במזל עקרב מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה, אבל גם אפשרויות חדשות בדמות הזויות ההרמוניות עם אורנוס ומרס.

בתולה
זמן טוב לשפר תקשורת עם מנהל סניף הבנק שלכם, להשקיע קצת יותר מחשבה בחשבון הבנק עצמו ולחזור לפלוס.

עקרב
השמש במזל שלכם מביאה איתה מעבר ליום ההולדת גם כמה הפתעות חמודות, אבל עדיין זה לא הזמן לדבר על מה שבאמת חשוב לכם.

קשת
זוית פעולה בין יופיטר שליט המזל שלכם לאורנוס מביאה איתה לא מעט חוסר שקט. גם ונוס במזל בתולה אינה מביאה איתה שקט, אך מאפשרת לפעול בנושא קריירה באופן מעשי.

גדי
חזרתו להילוך רגיל של מרקורי במאזניים, עשוי לשפר תדמית ותקשורת עם סמכויות: זמן לדבר ולפתוח דף חדש.

דלי
הלחצים ממשיכים לרדת ואיתם גם הדרישות שלכם מעצמכם. זמן טוב להגדיר מחדש מטרות, לפני שמתחילים לצעוד קדימה.

דגים
ונוס במזל בתולה מול המזל שלכם וכוכב מרס ששוהה במזל סרטן, מאפשר לרומנטיקה לחגוג, אבל חשוב שלא לאבד את הראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully