וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביל קלינטון מכור למין"

שי אילן

28.10.2007 / 16:33

כך מצוטט נשיא ארה"ב המנוח ג'רלד פורד בספר חדש. "הוא לא החמיץ אף חתיכה באירועים חברתיים. הוא כל הזמן נועץ מבטים"

נשיא [[ארצות הברית]] לשעבר [[ג'רלד פורד]] חשב ש[[ביל קלינטון]] צריך לבקר במרפאה למכורים למין, כך מדווח היום הצהובון הניו יורקי "דיילי ניוז". אחד מעורכי העיתון ניהל במשך שנים שיחות עם הנשיא לשעבר שהלך לעולמו ב-2006, וכעת הוא מוציא אותן בספר בשם "כתוב את זה אחרי מותי". "הוא חולה, הוא מכור, הוא זקוק לטיפול" אמר פורד לעיתונאי, תומס דפרנק.

[[בטי פורד]], אשת הנשיא שנכחה בשיחה שנערכה ב-1999 הקימה מרפאה חדשנית לטיפול בהתמכרויות, אחרי שנגמלה בעצמה מאלכוהול ומסמים. היא הסכימה עם בעלה ואמרה: "יש טיפול לדברים האלה. הרבה גברים עברו אותו בהצלחה, בהצלחה רבה, אבל הוא לא מוכן לעשות את זה, כי הוא בהכחשה".

בני הזוג פורד אירחו את הקלינטונים לסוף שבוע בשנת 1993, זמן קצר אחרי הבחירות לנשיאות. כבר אז התרשם פורד מהתנהגותו המינית הפרועה של קלינטון. "הוא לא החמיץ אף חתיכה באירועים החברתיים. הוא כל הזמן נועץ מבטים. הוא לא מסתיר את העניין שלו".

הילרי יותר חזקה

לפורד היתה גם ביקורת על מידת היושר של קלינטון. אחרי הדיון בקונגרס על הדחתו של קלינטון, בעקבות פרשת מוניקה לווינסקי, הוא התקשר לפורד וביקש עזרה. פורד הסכים לסייע לביל, בתנאי שהוא יודה שמסר עדות שקר. קלינטון סירב באומרו "אני לא יכול לעשות את זה". פורד נדהם מהעדר נקיפות המצפון אצל קלינטון. "זה פגם אישיותי", הוא אמר לדפרנק.

לעומת זאת, דעותיו של פורד על הילרי קלינטון היו שונות בתכלית. לדעתו הילרי חזקה וקשוחה יותר מבעלה. "היא מבריקה, היא חזקה ולא מתפשרת", אמר פורד שגם ניבא את כוונותיה לרוץ לנשיאות. "היא תתמודד או ב-2004 או ב-2008 על הנשיאות. אתה יכול לרשום את זה" הוא אמר לידידו העיתונאי. אולם למרות ההערכה שחש כלפי הילרי קלינטון, פורד לא חשב שהיא תיבחר, משום שסבר שארצות הברית עדיין אינה מוכנה לנשיאה אישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully