וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיווני חקירה חדשים בפרשת מדלן מק'קאן

שי אילן

28.10.2007 / 12:46

הורי הילדה הנעדרת שכרו סוכנות בלשים ספרדית המתמחה באיתור נעדרים. סבורים שהיא הועברה למרוקו על ידי סוחרי ילדים

כבכל יום ראשון גם היום מתפרסמות בעיתוני בריטניה שלל כתבות בעניין [[מדלן מק'קאן]], הילדה בת הארבע הנעדרת. "ניוז אוף דה וורלד" מגלה שהוריה של מדלן מק'קאן שכרו שירותים של חברת בילוש פרטית בברצלונה בשם "מתודו 3", שלא נכשלה מעולם במציאת נעדרים. חקירת החברה הובילה אותה לסברה שמדלן נחטפה על ידי כנופיית פדופילים והוברחה למרוקו. הם משערים שרשת של סוחרי ילדים קיבלה מידע על מדלן מתוך אתר הנופש בו בלתה המשפחה.

הפרסום מתאר את התהליך הבא: אחרי שהחליטה הכנופיה לחטוף את הילדה, חבריה עקבו אחרי המשפחה במשך כמה ימים והמתינה לרגע המתאים. חלון ההזדמנות שלהם לחטוף את מדלן היה שמונה דקות, והם חדרו לחדר המשפחה ויצאו מיד. מדלן הועברה אחר כך למרוקו ושם נמכרה לכנופיית סוטים.

נפתח קו חם לאיתור מדלן

גורמים המקורבים למשפחה אומרים שהאפשרות שמדלן נפלה לידי פדופילים קשה מאוד להורים, קייט וג'רי. עם זאת, הכיוון החדש מעורר בהם תקווה שמדלן עדיין חיה. סוכנות הבילוש פתחה קו חם לקבלת מידע מהציבור על הילדה הנעדרת.

ה"סנדיי טיימס" מדווח היום שידידת המשפחה טוענת שהיא בטוחה שראתה את מדלן נחטפת. ג'יין טאנר, שהיתה עם ההורים בארוחת הערב, עזבה לשעה קלה את השולחן. לדבריה, היא ראתה גבר מחזיק בידיו ילדה בפיג'מה ורודה. היא לא יחסה חשיבות לעניין משום שלא העלתה על דעתה שזו יכולה להיות מדלן. אחרי שנודע דבר ההעלמות, טאנר סיפרה למשטרה את שראתה. בני הזוג מק'קאן הכינו קלסתרון על פי תיאוריה של חברתם, אולם כיוון זה ככל הנראה לא נבדק על ידי משטרת פורטוגל. שם מוסיפים להתייחס לזוג כאל החשודים העיקריים בפרשת ההעלמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully