וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינו את הסכינים

עדי דברת

28.10.2007 / 12:19

תקציב הפרסום של זוגלובק יוצא למכר. משתתפים מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי&ורשבסקי, ראובני-פרידן, באומן-בר-ריבנאי וזרמון-גולדמן

חברת זוגלובק מוציאה למכרז את תקציב הפרסום שלה - כך הודיעה היום אתי פינקלשטיין, סמנכ"ל השיווק של זוגלובק. במכרז משתתפים משרדי הפרסום מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי&ורשבסקי, באומן-בר-ריבנאי, זרמון-גולדמן וראובני-פרידן - המטפלים בתקציב כיום, ביחד עם רגב קויצקי.

לדברי פינקלשטיין, ההחלטה על הוצאת התקציב למכרז התקבלה בשל שינויים שחלו בהנהלת החברה בחודש אוגוסט האחרון, אז השלימו עמי זוגלובק ויעל זוגלובק-אנדר את רכישת חלקם של חנן זוגלובק וראובן משכית בחברת זוגלובק, והפכו לבעלי המניות היחידים בחברה.

במסגרת השינויים הוחלט כי כל קטגוריות המוצרים של חברת זוגלובק יטופלו במשרד פרסום אחד. כיום מתחלק תקציב הפרסום של זוגלובק בין משרדי הפרסום רגב-קויצקי, שאחראי על קטגורית המאפה והנקניקיות, לבין ראובני פרידן, שאחראי על קטגוריית הטבע, פסטרמות ועל האש.

תקציב הפרסום של החברה עבר ידיים רבות בשנים האחרונות. לאחר יותר מעשרים שנה בהן טופל התקציב על ידי משרד הפרסום ליניאל DDB, הוחלט להכניס למערך הפרסום של החברה את משרד הפרסום רבן גולן.

כאשר רבן גולן התמזג עם ראובני-פרידן, התחלק הטיפול בתקציב בין ראובני-פרידן לבין ליניאל DDB. לפני כארבע שנים הוכנס למערך הפרסום של החברה שחקן שלישי - משרד הפרסום רגב-קויצקי.

לפני כשלוש שנים הופסקה ההתקשרות בין ליניאל DDB לבין זוגלובק והחברה נשארה עם שני משרדי פרסום. ההחלטה הנוכחית צפויה להתקבל, לדברי זוגלובק, במהלך חודש דצמבר.

תקציב הפרסום של זוגלובק מתחילת 2007 עומד על כ-4.3 מיליון שקל, עם חלוקה כמעט זהה בין שני משרדי הפרסום המכהנים. מדובר במחירים ריאליים. ההערכה נעשתה לפי מחירי מחירון של יפעת בקרת פרסום).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully