וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת פריניאן: לוי וגלבוע הפסידו לזיילר

25.10.2007 / 10:47

נצ"מ לוי ורפ"ק גלבוע דרשו להסיר את חסינותו של זיילר ותבעו ממנו 350 אלף שקל. הסיבה: התבטאויות נגדם שלא במסגרת דו"ח הוועדה

בית המשפט דחה הבוקר את תביעת לשון הרע ודרישת הפיצויים שהגישו נצ"מ יורם לוי ורפ"ק רובי גלבוע נגד השופט בדימוס ורדי זיילר. התביעה הוגשה בעקבות התבטאויותיו של זיילר נגד השניים שלא במסגרת דו"ח הוועדה בראשה עמד, ובראיונות שהעניק ל''מוסף הארץ'' ול''ידיעות אחרונות''. השניים תבעו מזיילר פיצוי בסך 350 אלף שקלים ותבעו את הסרת חסינותו של השופט.

בעת הגשת התביעה אמר עו"ד בעז בן-צור, בא כוחם של לוי וגלבוע כי "לוי מתואר על ידי זיילר כמי שמונה לתפקיד מפקד ימ"ר דרום בידי המאפיה". עוד אמר כי "ועדת בדיקה איננה מקנה לבעליה הכשר משפטי או מוסרי לפרסם דברים שיש בהם משום לשון הרע".

בהחלטתם כתבו השופטים כי "הבקשה להסרת החסינות צריכה להיבדק לפי מבחני המשפט המינהלי לביקורת על החלטות הרשות, ובמקרה זה נמצא כי החלטת המדינה להעניק חסינות לנתבע איננה חורגת ממתחם הסבירות. לפיכך יש לקבל את הודעת החסינות ואין להסירה. עוד נאמר כי "התביעה נגד הנתבע נדחית כמבוקש, ובמקומו תבוא מדינת ישראל כנתבעת בתביעה זו". השופטים הורו לפרקליטות המדינה להגיש כתב הגנה בתוך 30 יום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully