וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגאל עמיר נולד בן

עדיה אמרי אור

28.10.2007 / 15:36

לריסה טרימבובלר ילדה בבית החולים ביקור חולים בירושלים. הסבתא הטריה, גאולה עמיר: השכנים קופצים כאן, חגיגות על העצים

לריסה טרימבובלר, אשתו של רוצח ראש הממשלה, יגאל עמיר, ילדה היום (ראשון) בן בבית החולים ביקור חולים בירושלים. עמיר ביקש להשתתף בברית המילה של התינוק. אך שירות בתי הסוהר דחה את בקשתו בגלל שהוא מהווה סכנה לציבור.

"השכנים קופצים כאן, חגיגות על העצים", אמרה הסבתא הטריה, גאולה עמיר, זמן קצר לאחר קבלת הבשורה על הולדת נכדה. "אני לא יודעת איך היתה הלידה ושמעתי שיש לי נכד דרך התקשורת. אני מחכה שיתקשרו להגיד לי מה שלומה ומה שלום התינוק. יגאל בכלא אז הוא לא התקשר עדיין. אני מניחה שהוא בכלל לא יודע".

טרימבובלר ועמיר, שנישאו באמצעות שליח בספטמבר 2004, נאבקו זמן רב כדי לאפשר את לידתו של התינוק. לאחר נישואיהם סרב השב"ס תחילה לאפשר להם להתייחד. בעקבות עתירה שהגיש עמיר לבג"ץ, הוחלט לאפשר לו לנצל את זכותו להתייחדות אחת לחצי שנה. ראש השב"כ יובל דיסקין קבע כי הדבר אינו מהווה סכנה לציבור.

ההחלטה לאפשר לרוצח עמיר ולטרימבובלר להתייחד עוררה ביקורת חריפה. חבר הכנסת מתן וילנאי (עבודה) אמר: "כל עיסוק בחלאה הזאת מיותר. האיש הוא רוצח שפל ובזוי שחייב להישאר בכלא עד יום מותו". מנכ"ל מרכז רבין יוסי לחמן אמר כי מדובר בהחלטה אומללה ומסוכנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully