וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון: אירן מסכנת את העולם

שי אילן

23.10.2007 / 16:15

אולמרט אמר אחרי הפגישה עם ר"מ בריטניה שיש להחריף את הסנקציות נגד אירן. נושא מפתיע בשיחה בין השניים: אברהם גרנט

ראש הממשלה אהוד אולמרט אמר היום (שלישי) במסיבת עיתונאים לאחר פגישה עם ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון, כי "הסנקציות הכלכליות נגד אירן הן אפקטיביות אבל לא מספיקות". לדבריו, יש להחמיר אותן "עד שאירן תפסיק את תוכנית הגרעין שלה". ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון אמר שהצעדים שנקטו מועצת הביטחון והאיחוד האירופי נושאים פרי. עם זאת, הוא אמר גם שבריטניה מוכנה להחרפה של הצעדים.

בראון נשאל אם הוא מסכים לקביעה שנשק גרעיני אירני יוביל ל"מלחמת עולם שלישית", אבל למרות הטון הברור נגד אירן, לא חזר על הניסוח של נשיא ארצות הברית ג'ורג' בוש. הוא הסתפק באמירה ש"הקהילה הבינלאומית נתונה בסכנה בגלל אירן".

טוב שאפשר להתגאות בגרנט

אולמרט אמר במסיבת העיתונאים, בנוגע לעניין הפלסטיני, שחמאס הוא ארגון טרור ועל כן אינו מתכוון לשחרר אסירי חמאס. לדבריו, לישראל יש מגעים עם פתח, ומסיבה זו הוא אינו שולל שחרור אסירים של הארגון בעתיד.

אחת השאלות שהופנו לאולמרט הייתה בנושא פגישתו עם מאמן צ'לסי, אברהם גרנט. אולמרט אמר בהלצה שזה היה הדבר היחיד עליו שוחח עם גורדון בראון. ראש הממשלה הוסיף ששמח לפגוש את גרנט, ושתמיד טוב כשאפשר להתגאות בנציג ישראלי הזוכה להערכה.

וידאו: רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully