וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריטית שבה לזרועות בן לאדן

ניר יהב

22.10.2007 / 14:26

חודש לאחר שהתגרשה ממנו, החליטה זינה להתחתן שוב עם הבן של. לדבריה, "החלטנו לחיות יחד לנצח". ירח הדבש, אגב, בקהיר

גרושתו של עומר בן לאדן החליטה לשוב לזרועותיו. בנו של מנהיג אל-קאעידה אוסמה בן לאדן ורעייתו הבריטית, זינה מוחמד, שהתגרשו לפני כחודש, החליטו להתחתן מחדש. לפי הדיווח באתר "אל-ערבייה", השניים מבלים בימים אלו בירח דבש נוסף בקהיר.

זינה מוחמד הצהירה לפני כחודש שהיא "נאלצת" להתגרש מבעלה משום שהיא "חוששת לחייה" וזאת בעקבות איומים על חייהם. בעקבות כך התגרשו בנו של המבוקש הבכיר בעולם וזינה, המוכרת גם בשמה הבריטי ג'ין פליקס בראון. זמן קצר לאחר מכן התחרטה זינה על הגירושין ושבה לזרועות אהובה. "אני ועומר החלטנו להתחתן מחדש ולחיות ביחד לנצח", אמרה זינה. "לא חשוב מה יקרה, לא נתגרש לעולם".

זינה סיפרה עוד כי היא ובן לאדן מעבירים ירח דבש מהנה. "רכבנו על סוסים, אנחנו הולכים לקולנוע ומבלים במסעדות". זינה אישרה גם כי רשת הבי.בי.סי מצלמת סרט דוקומנטרי על חייה. "הסרט מספר על סיפור האהבה שלי עם עומר בן לאדן ומציג את הדעות שלנו כלפי סוגיות סביבנו וכלפי העתיד. בכוונתו לעבור לגור באחת ממדינות אירופה".

עומר וזינה התחתנו לראשונה לפני כשנה ונישואיהן הוגדרו על ידה "נישואים טובים ואיתנים". זאת למרות הפער הגילאים הגדול ביניהם: זינה בת 51 ועומר בסך הכול בן 27. זינה במקור מכווית, היא הייתה נשואה כבר חמש פעמים והיא סבתא לחמישה נכדים. בן לאדן וזינה נפגשו בשנת 2006 במהלך חופשה במצרים. גם עומר היה נשוי בעבר ויש לו ילד בן שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully