וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה חדשה? עוד ניצחון לרם ביחידים

21.10.2007 / 20:19

אנדי רם שמשחק יחידים בליון העפיל לסיבוב העלייה מהמוקדמות אחרי ניצחון על המדורג 615 בעולם, אבל אמר: "המטרה נשארה הזוגות"

אחרי רצף אי ההצלחות של צמד הטניסאים הישראלי, אנדי רם ויוני ארליך, השניים החליטו לשחק גם משחקי יחידים בטורניר ליון, צרפת. רם שעבר אתמול (שבת) את סיבוב המוקדמות הראשון עם ניצחון על תומאס אוגר (7 במוקדמות, 252 בעולם), המשיך עם ניצחון נוסף וגבר היום בסיבוב המוקדמות השני על לוברו זובקו הקרואטי (615) 6:7(5), 6:7(8).

רם, שרחוק משחק אחד מכניסה לטורניר, יפגוש בסיבוב המוקדמות האחרון את אלחנדרו פאלה הקולומביאני (2 במוקדמות, 128 בעולם). הניצחון של רם מזכה אותו ב-725 יורו. אגב, יוני ארליך נעצר כבר בסיבוב המוקדמות הראשון אחרי שהפסיד במשחק צמוד לירוסלב לבינסקי 4:6, 3:6, 6:7(5).

אגב, בין השמות הבולטים שמשחקים בטורניר ניתן למצוא את אנדי רודיק, טומי רוברדו, תומי האס, ריצ'רד גאסקה, איבן ליוביצ'יץ', וטניסאים מובילים נוספים מהסבב. במקביל למשחק היחידים רם יפתח יחד עם ארליך את טורניר הזוגות מול אריק בוטוראק (ארה"ב) ואנדרה סה (ברזיל), כאשר הצמד הישראלי מדורג שני.

רם אמר לאחר הניצחון: "אני שמח לשוב ולשחק משחקי יחידים, אבל המטרה העיקרית שלי נותרה משחקי הזוגות. אנחנו מאוד רוצים להגיע למאסטרס פעם נוספת השנה, וזה הכיוון שאנחנו מכוונים אליו".

דודי סלע והראל לוי יתמודדו השבוע בצ'לנג'ר סיאול, קוריאה (פרסים בסך 125 אלף דולר). סלע, המדורג רביעי בטורניר ו-91 בעולם, יפתח בסיבוב הראשון מול ויקטור טרויקי הסרבי (136 בעולם). לוי (203) שאמור להיכנס בדירוג הקרוב לטופ-200 יפגוש את ג'ה-סאנג אן הקוריאני (404).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully