וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקבלה הודעה חדשה :-(

עדי דברת

21.10.2007 / 18:45

נוחי דנקנר בהודעת SMS לאורן פרנק: "אמרתי לאילן שילוח שהפיטורים שלך ושל שירה מרגלית הם צעד חריף מדי"

נוחי דנקנר, יו"ר קבוצת אי.די.בי, הגיב על השינויים בהנהלת משרד הפרסום מקאן בהודעת SMS ששלח ביום שישי האחרון לאורן פרנק. בתגובה לפנייה של אורן פרנק אליו, כתב לו נוחי דנקנר כך: "לאורן שלום, קיבלתי את הודעתך מהיום. שנינו יודעים שעד היום לא היה בינינו כל קשר ועד אתמול לא ידעתי מי אתה. גם אני כמוך לא חשבתי ולא חושב שהתכוונת לפגוע בי או לבקר אותי. לטעמי בהיותך חברו הטוב של עמית ברגר יצאת להגנתו בפרשיית החתולים של טיב טעם, בדרך של מתקפה על רפי גינת וכלבוטק.

"אך נודה על האמת - בהיותי לקוח גדול של הפירמה שאתה המנכ"ל שלה, הרי אינך בורג קטן במקאן, אתה המנכ"ל - שירבוב שמי לבלוג שלך, בכל הקשר שהוא, היה פאול. אולי פאול קטן, אולי טכני, אבל פאול. עם זאת, בעיני, פיטורים אינם המענה הנכון לבלוג באינטרנט. כשאילן שילוח התקשר אליי אתמול ואמר לי שפיטר אותך ואת שירה אמרתי לו שבעיניי זה צעד חריף מדי וכי אינני מבקש את פיטוריכם. פיטוריה של שירה, שאינה קשורה לבלוג שלך, בכלל נראים לי מוזרים. אבל כל העניינים האלה הם שלכם וביניכם ובדיוק כבעבר, בשום מקרה אינני מתכוון להתערב במשהו בענייני הפירמה שלכם וביחסים ביניכם, שאותם איני מכיר. מאחל לך ולכם פתרונות טובים ורק טוב".

ההודעה נשלחה בהקשר לפיטוריהם של המנכ"לים המשותפים של מקאן אריקסון ביום חמישי האחרון. תחילתו של הסיפור ביום ב' בערב, אז העלה פרנק בלוג ב-TheMarker Cafe שכלל התבטאויות אודות טיב טעם. הבלוג גם כלל התייחסות ללקוחה הגדול ביותר של מקאן אריקסון, נוחי דנקנר, בעלי קבוצת איי.די.בי, סלקום, חוגלה קימברלי וברק.

פרנק כתב אז: "לא סביר שתמצאו בכל '28 שנותיה ואלפי תחקיריה' (נא לשאוג בבס פומפוזי) אף תחקיר שראה אור ועסק באחד מהגורמים החזקים והמשפיעים בחתוליה שלנו - בדיוק כמו שלא היה בדעתו של גינת להוציא חוזה על שופרסל במקום על טיב טעם. להסתבך עם נוחי? לא בגן של גינת. ילדים חכמים בגן של רפי מתעסקים רק עם מי שחלש מהם ומלחכים פינכות במסעדות פאר עם כל השאר".

הסערה החלה כש"ידיעות אחרונות" יצא בידיעה תחת הכותרת: "אורן פרנק מאתגר את כלבוטק - 'לא היה עולה בדעתם לחקור את נוחי'". שעות בודדות לאחר מכן יצא אילן שילוח בהודעה לפיה הוא מפטר את מנכ"לי משרד הפרסום, אורן פרנק ושירה מרגלית, וחוזר לנהל את משרד הפרסום בפועל.

הפיטורים, לדברי שילוח, הגיעו על רקע התבטאויות של אורן פרנק נגד דנקנר. הסיבה שמרגלית פוטרה אף היא נובעת, לדברי שילוח, מהתבטאויות שלה בעבר נגד לקוח העוגן של המשרד - סלקום.

נוחי דנקנר מסר כי דבריו אלה לאורן פרנק מבטאים בצורה מדויקת את יחסו לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully