וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם נותקף, נירה 11 אלף טילים לדקה"

20.10.2007 / 12:39

כך מזהיר קצין בכיר במשמרות המהפכה האירנים. לדבריו, "אירן מיפתה את כל העמדות של האויב". הרמטכ"ל האמריקאי: אנו מוכנים לתקוף באירן

קצין בכיר במשמרות המהפכה האירנים הזהיר היום (שבת), כי אם אירן תותקף היא תגיב ב"ירי של 11 אלף טילים לדקה על בסיסי האויב". בגלי צה"ל דווח, כי לדברי הקצין, "אירן מיפתה את כל הבסיסים והעמדות של האויב".

דבריו של הקצין האירני נאמרו על רקע הצהרתו של הרמטכ"ל האמריקאי, אדמירל מייקל מולן, כי הצבא האמריקאי מוכן לתקיפה באירן, אם כך יחליטו ראשי הממשל בוושינגטון.

לדבריו, "למרות המלחמה באירן ובאפגניסטן, לארצות הברית עומדים מספיק משאבים כדי לתקוף באירן. עם זאת, מולן הדגיש כי המסלול הדיפלומטי נותר דרך הפעולה המועדפת על ארה"ב

"גרעין אירני ישבש הסדר העולמי"

שר ההגנה האמריקאי [[רוברט גייטס]] הזהיר מפני הצטיידות אירנית בנשק גרעיני. לדבריו, "מצב כזה יוביל את האזור למירוץ חימוש". גייטס הוסיף כי בתרחיש שכזה "הסיכוי שהנשק יגיע לידיהם של גורמי טרור יגבר בצורה ניכרת".

שר הביטחון [[אהוד ברק]] הצטרף גם הוא למזהירים מפני התחמשות אירנית בנשק גרעיני. בפגישה שקיים הלילה בניו יורק עם מזכ"ל האו"ם באן קי מון, קרא ברק לקהילה הבינלאומית לנקוט בפעולה נחושה כנגד אירן. ברק הוסיף כי "הצטיידות אירן בנשק גרעיני תשבש את הסדר העולמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully