וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מתניידת

עמרי רוזן

16.10.2007 / 15:56

משיקה שירותים חדשים הכוללים חיפוש קולי מהטלפון הנייד, חיפוש מבוסס מיקום גיאוגרפי, וניווט

מיקרוסופט השיקה היום שירותי חיפוש חדשים לאינטרנט ולסלולארי, כחלק ממותג Live, שנועד למצב אותה מחדש כספקית יישומים מקוונים. בין התוספות ניתן למנות חיפוש קולי דרך הטלפון, שדרוג לשירות הוראות ההגעה ברכב, וכיסוי מקיף יותר לתמונות המפה התלת-ממדיות שמציעה החברה כחלק משירות Live Search Maps.

בין השירותים החדשים שהושקו ניתן למנות את Live Search 411, שירות דמוי מודיעין טלפוני המבוסס על טכנולוגיית זיהוי קולי של חברת TellMe Networks אותה רכשה מיקרוסופט השנה. המשתמש מחייג לשירות, מציין את העיר בה הוא מבקש לחפש, ואת שם העסק - ומקבל את מספר הטלפון המבוקש. שירות זה עדיין נמצא בשלב בטא.

שירות המפות של מיקרוסופט, Virtual Earth, הורחב, והוא מכיל כעת תמונות תלת-מימד של למעלה מ-80% מהשטחים המאוכלסים של ארה"ב, וכ-50% מהשטחים המאוכלסים של אירופה. בנוסף, השירות מציע כעת תמונות אוויר של קרוב ל-200 ערים אמריקאיות במלואן. השיפורים הלו הוטמעו גם בשירות המפות הדו-ממדי של מיקרוסופט, על מנת לאפשר הוראות הגעה אשר מבוססות גם על ציוני דרך מקומיים.

עוד מסרה מיקרוסופט כי תשלב גרסה עדכנית של שירותי Live Search בתוך Windows Mobile, מערכת הפעלה למחשבי כף יד מתוצרתה, ותאפשר חיפוש מבוסס מיקום גיאוגרפי למכשירים המצוידים בהתקן GPS.

סאטיה נאדלה, סגן נשיא פלטפורמות חיפוש ופרסום במיקרוסופט אמר: "אנו ממשיכים לפתח תוצאות של שנים של חדשנות בתחום הוויזואליזציה התלת-ממדית. התוספות הללו הן אבן דרך חשובה במאמצינו להציע חיפוש מקיף וחדשני המכיל שירותי סלולר, מפות, רשת, ושירותים בעלי יכולות התאמה מקומית, שיאפשרו ללקוחות למצוא את מה שהם רוצים, מתי שהם רוצים, ועל כל מכשיר שהוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully