וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון המורים נגד חדשות 10

ענת קם

15.10.2007 / 14:29

בעקבות כתבתו של רביב דרוקר על כוונתו של רן ארז להחליף את השרה תמיר בעמי איילון, תובע הארגון פיצויים מהערוץ בסך מליון שקל

ארגון המורים הגיש היום לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע נגד ערוץ 10, מנכ"ל הערוץ גלעד עדין, עורך חדשות 10 גיא סודרי , יעקב אילון והפרשן הפוליטי רביב דרוקר. בכתב התביעה, שהוגש על ידי עורכת הדין סיגל פעיל, דורש הארגון פיצויים מהערוץ בסך מיליון שקלים ופרסום התנצלות.

בכתב התביעה טוען ארגון המורים כי במהלך מהדורת החדשות המרכזית של יום חמישי ה-11.10.07 אמר איילון כי רן ארז, יו"ר הנהלת ארגון המורים "יודע לומר בשיחה בארבע עיניים שהשביתה היא חלק מתוכנית להחליף את שרת החינוך יולי תמיר בעמי איילון". איילון הוסיף ואמר, שטענת מר ארז האמורה, היא 'בידיעת יו"ר מפלגת העבודה ברק, וראש הממשלה אולמרט. בארגון המורים טוענים כי הדברים אינם נכונים, שקריים, פורסמו מבלי שהנתבעים בדקו את אמיתותם ויש בהם כדי לפגוע במעמדם ובשמם הטוב של התובעים, להשמיצם ולהשניאם על ידי ציבור ההורים והתלמידים.

יצויין כי לאחר פרסום הידיעה נשלח לחדשות 10 מכתב בהול מארגון המורים ובו בקשה להתנצלות בתוך 24 שעות ממועד קבלת המכתב. משלא נענו דרישות הארגון הוחלט לתבוע את חדשות 10.

מחדשות ערוץ 10 נמסר בתגובה: "חדשות 10 עומדים מאחורי כל מילה שנאמרה. לפני הפרסום נעשו כל הבדיקות לאימות הנתונים. הדברים של רן ארז תועדו במלואם ועל כן אין לתביעה כל בסיס."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully