וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: אין כמו במבה, זה יוסוף

אייל בן יעקב

11.10.2007 / 18:26

הבלם האחורי מחוף השנהב החל להיבחן בהפועל ב"ש. שחר סימנטוב ועמית צאלח חתמו בנצרת-עילית. אסאו ממתין לסיום הבוררות

בלם אחורי בן 20 מחוף השנהב, יוסוף במבה, שנמנה על סגל הנבחרת האולימפית של ארצו, החל היום להיבחן בהפועל באר-שבע. במבה הגיע לא מזמן להתרשמות בעירוני קריית-שמונה, אך שוחרר. לפני שתי עונות שיחק במבה בקבוצת הנוער של הפועל בפ"ת והתאמן לסירוגין בקבוצת הבוגרים. במבה נטל חלק באימון הקבוצה ויצא איתה לבית מלון בנהריה לקראת המשחק מחר בגביע הטוטו (14:30) מול הפועל עכו.

היום התרחש אירוע מעניין באגודה כאשר שני אחייניו של אלי זינו, שחקני קבוצת הנערים של ב"ש עד לפני שנתיים חזרו לקבוצה עם הגעתה של אלונה ברקת. השניים עזבו לטובת מכבי חיפה בזמן שדודם ניהל את העניינים, וכעת החליטו לשוב הביתה. כנראה שגם במשפחת זינו עצמה הבינו שכל עוד אלי בקבוצה, העתיד של הנוער לוטה בערפל.

* הקשר האחורי שחר סימנטוב והבלם עמית צאלח חתמו היום בנצרת עילית. השניים לא הספיקו לעבור בבקרה התקציבית ולא ישחקו במשחק גביע הטוטו של הקבוצה מחר (14:30) מול עירוני רמת השרון.

* הבוררות בעניינו של החלוץ אלירן אסאו מול הפועל אשקלון צפויה להסתיים היום. החלוץ המוכשר ממתין לשמוע מה יהיה מחיר כרטיסו ונראה כי קביעה זו תחל מירוץ בין מספר קבוצות בליגה בכדי לזכות בשירותיו. אסאו היה מלך השערים של הליגה הארצית בעונה שעברה במדי הפועל רמת-גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully