וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חדש: שחררו את יגאל עמיר

11.10.2007 / 19:23

לקראת יום השנה ה-12 לרצח יצחק רבין, יקבלו תושבי גוש דן גלויות הקוראות לשחרור רוצחו. מרכז רבין: הם מנצלים את חופש הביטוי

לרגל יום השנה ה-12 לרצח ראש הממשלה יצחק רבין, שיחול בעוד כשבועיים, ישיקו פעילי ימין קמפיין לשחרור רוצחו יגאל עמיר. בגלי צה"ל דווח, כי פעילי הימין יפיצו גלויות הסברה ביישובים בגוש דן, הנתפסים בעיניהם כמעוזי שמאל.

תחת הכותרת "עת שלום, עת פיוס - הגיע הזמן לשחרר את יגאל עמיר", יפרטו גורמי הימין בפני תושבי גוש דן את הסיבות לשחרור הרוצח. הפעילים משווים את שחרורו של יגאל עמיר לשחרורם של אסירים פוליטיים פלסטינים, ולקציבת עונשם של רוצחי דני כץ.

כבר לפני כחצי שנה התפרסם, כי איש עסקים יהודי מארצות הברית תרם לצורך הפקת קמפיין לשחרור עמיר 35 אלף דולר. גם אז קשרו אנשי הימין בין שחרור אסירים פלסטינים לשחרור עמיר.

על פי הדיווח היום, יכלול הקמפיין גם גיוס של אישי ציבור והפקת סרט תדמית. אם יצליחו מאמצי פעילי הימין, אולי עד לידת בנו הבכור, שתחול קרוב ליום השנה לרצח, עמיר יחגוג כבן חורין.

"רצח שני של הדמוקרטיה"

בתגובה לדברים ולהדים שעוררו אמר הערב מנכ"ל מרכז יצחק רבין, יוסי לחמני, "אסור שאף אדם יישאר שווה נפש לנוכח הניסיון הציני והמניפולטיבי לקעקע שוב את יסודות הדמוקרטיה." הוא הוסיף כי "הרוצח וחבר מרעיו מנסים להשתמש בחופש הביטוי, על מנת לנסות ולרצוח פעם נוספת את הדמוקרטיה הישראלית".

בתוך כך הודיע מרכז רבין באופן רשמי כי "המרכז קורא לחרם כללי וגורף של כל אמצעי התקשורת והמדיה כנגד קמפיין החוצות הפסול הזה, ומזכירים כי הכתובת שוב נכתבת על הקיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully