וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וינוגרד: נחליט על מסקנות אישיות בקרוב

ספי קרופסקי

10.10.2007 / 18:25

הוועדה תתכנס בשבוע הבא ותחליט האם תסיק מסקנות אישיות והאם תשגר מכתבי האזהרה לקצינים הבכירים. "הוועדה לא נוהגת להגיב על פרסומים בתקשורת"

ועדת וינוגרד תתכנס בתחילת שבוע הבא ותדון בפרסומים האחרונים, לפיהם הוועדה לא תסיק מסקנות אישיות ולא תשלח מכתבי אזהרה לקצינים הבכירים. הוועדה קיבלה בימים האחרונים פניות מהסנגוריה הצבאית, מחברת הכנסת [[זהבה גלאון]] ומ[[התנועה לאיכות השלטון]], המבקשים לדעת האם בכוונת הוועדה להסיק מסקנות אישיות נגד המעורבים.

במכתב התשובה של הוועדה לסנגוריה הצבאית נכתב, כי "אנחנו קראנו פרסומים בתקשורת לגבי 'החלטותינו'. הוועדה אינה נוהגת להגיב על פרסומים שלא מטעמה בתקשורת, לאשר אותם או להפריכם. הוועדה תדון בהם בראשית השבוע הבא". עוד נמסר, כי בסיום הבירור תודיע לפונים ולציבור הרחב על החלטתה.

המטרה: לחסוך בזמן

השבוע דווח, כי הוועדה תפרסם את הדו"ח הסופי שלה ללא מסקנות אישיות, ותימנע משיגור מכתבי אזהרה למי שעלולים להיפגע כדי לחסוך בזמן ולהגיש את הדו"ח עד לתום השנה הנוכחית.

במכתב ששיגרה [[הסנגוריה הצבאית]] לוועדה, תבעה ממנה להודיע בתוך שבוע אם בכוונתה לשגר מכתבי אזהרה לקצינים העלולים להיפגע מהדו"ח הסופי. הוועדה הבטיחה בעבר להזהיר את הקצינים הבכירים על מנת לאפשר להם להגן על עצמם, אך כעת משהופצה השמועה שהוועדה לא תעמוד בהתחייבותה, מאיים צה"ל לפנות לבג"ץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully